Στο σημείο διαμόρφωσης της Τουριστικής Ταυτότητας και του Αφηγήματος που θα την υποστηρίξει βρίσκεται η εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον τουρισμό της Καλαμάτας.
Μετά την κατάθεση του Στρατηγικού Σχεδίου για το τουριστικό marketing, έγινε ανοικτή διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και επαγγελματίες στον τουρισμό, στην οποία κατατέθηκαν απόψεις για τη διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και του αντίστοιχου λογοτύπου.
Απόψεις που συνέκλιναν ότι ως προοπτικές ανάπτυξης της πόλης είναι η ανάδειξη της Ιστορίας και της Πολιτιστικής δημιουργίας, η αξιοποίηση του φυσικού και του αστικού περιβάλλοντος, καθώς και η ανάδειξη του τόπου ως γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.
Στο πλαίσιο αυτό καλούνται όλοι όσοι επιθυμούν να εκφράσουν την προτίμησή τους μέχρι τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022, σε μία από τις τρεις προτάσεις, όπως αυτές αναλυτικά παρουσιάζονται στο link: https://forms.gle/rxsH7XaJCttzUa4i6.