Το διεθνές βραβείο του τουριστικού σποτ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου

Το διεθνές βραβείο του τουριστικού  σποτ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου

«Η διεθνής βράβευση του τουριστικού σποτ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου αποτελεί δικαίωση των επιλογών μας» δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Άννα Καλογεροπούλου, με αφορμή το χρυσό βραβείο που απέσπασε το σποτ “Peloponnese – Greece beyond the obvious” στο πλαίσιο του παγκόσμια καθιερωμένου θεσμού “New York Festivals TV and Film Awards”.

Όπως σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης, μεταξύ άλλων, «επιδιώξαμε τον ιδιαίτερο χαρακτήρα αυτής της παραγωγής, καθώς δε θέλαμε “μία από τα ίδια”. Γνωρίζαμε, από τις πρώτες ημέρες, ότι είχαμε επιλέξει σωστά, καθώς οι αντιδράσεις -σε συντριπτικό ποσοστό- ήταν θετικές, ενώ είχαμε λάβει εξ αρχής τα συγχαρητήρια πολλών εμπλεκομένων στην παραγωγή του τουριστικού προϊόντος και πολλών ειδικών του κλάδου».

Για να τονίσει στη συνέχεια: «Είναι ένα spot που δημιουργεί προσδοκία για μία ευχάριστη, ανθρώπινη και αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία, το οποίο -με βάση τους διεθνείς δείκτες αξιολόγησης ψηφιακής διαδρομής (KPI’S)- ξεπέρασε, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, κάθε προσδοκία επιτυγχάνοντας το βασικό σκοπό της καμπάνιας που ήταν να ενισχύσουμε τη θέση της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού σε δυνητικούς επισκέπτες και stakeholders, σε επίπεδο τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού μάρκετινγκ.

Η καμπάνια μας ήταν ευρωπαϊκή σε όλες τις αγορές στόχευσης κατά προτεραιότητα -βάσει ερευνών εδραιωμένων ευρωπαϊκών θεσμών-, και η στρατηγική της, προσαρμοσμένη στις post-covid απαιτήσεις των δυνητικών επισκεπτών, επιδίωξε να υπερτονίσει το μη πολυσύχναστο του προορισμού και την ευχερή πρόσβαση σε αυτόν, ενισχύοντας την προσδοκία για αίσθηση του “ανήκειν” (απλοί άνθρωποι της Πελοποννήσου, “προσωρινός ντόπιος”). Ταυτόχρονα, με “δυνατές” εικόνες της Πελοποννήσου αναδείχθηκε το ταξιδιωτικό περιεχόμενο με έναν ευχάριστο και χιουμοριστικό τρόπο».

Καταλήγοντας, η Α. Καλογεροπούλου επισήμανε: «Δεν επαναπαυόμαστε και βεβαίως δεν εξαντλούμαστε σε αυτό. Συνεχίζουμε να παράγουμε υλικό που εστιάζει περισσότερο στο ταξιδιωτικό και λιγότερο στο “διαφημιστικό” περιεχόμενο, η χρήση του οποίου υπερβαίνει την εκάστοτε τουριστική περίοδο, παρουσιάζοντας επιμέρους εμπειρίες και θεματικές μορφές τουρισμού. Μέχρι το τέλος της θητείας μας θα έχει καλυφθεί με επίκαιρο και υψηλής αισθητικής υλικό η πλειονότητα των τουριστικών προϊόντων και περιοχών της Περιφέρειάς μας. Κάνουμε, δηλαδή, ό,τι δεν έκανε η σημερινή μείζων αντιπολίτευση στα χρόνια διοίκησής της».

Π. Νίκας: «Επιβράβευση της πολύ σοβαρής δουλειάς»
«Η διεθνής διάκριση, με χρυσό βραβείο, του διαφημιστικού τηλεοπτικού σποτ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου αποτελεί μία ακόμα επιβράβευση της πολύ σοβαρής δουλειάς που επιτελείται από την Περιφερειακή Αρχή στα θέματα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειάς μας. Η βράβευση αυτή σε παγκόσμιο επίπεδο αποδεικνύει παράλληλα ότι το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα δεν απαιτεί πακτωλούς χρημάτων, αλλά μπορεί να επιτευχθεί μέσα από έξυπνες και ποιοτικές παραγωγές χαμηλού κόστους, όπως η βραβευθείσα.

Πέραν, όμως, της διεθνούς διάκρισης που απέσπασε η συγκεκριμένη εξαιρετικά ποιοτική παραγωγή, θυμίζω ότι από τα πρώτα της βήματα κιόλας επαινέθηκε και προωθήθηκε από πολλούς -μεταξύ των οποίων και ο απερχόμενος Αμερικανός πρεσβευτής στην Ελλάδα, Τζέφρι Πάιατ.

Τέλος, επειδή όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, η παγκόσμια αναγνώριση της ποιότητας του τουριστικού σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου αποδεικνύει -με τον πλέον έγκυρο τρόπο- ότι όλες οι κριτικές και επικρίσεις που είχε δεχθεί η συγκεκριμένη παραγωγή ήταν τουλάχιστον κακότροπες».