Ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη συμμετοχή του κοινού, άλλη μια κομβική φάση της πρωτοβουλίας του Δήμου Καλαμάτας, που θα καταλήξει στη δημιουργία της νέας σύγχρονης Τουριστικής Ταυτότητας Προορισμού (Destination Branding) και ταυτόχρονα θα αποτελέσει το θεμέλιο της εικόνας του τόπου μας, και της πρόσκλησής μας προς τον παγκόσμιο επισκέπτη.
Προτάθηκαν σε ανοικτή Δημόσια Διαβούλευση τέσσερις σχεδιαστικές προτάσεις, η κάθε μία από τις οποίες συνδεόταν με έννοιες σχετικές με το προτεινόμενο σήμα, αλλά και ενδεικτικών εφαρμογών σε υλικό προώθησης, σε αντικείμενα κλπ.
Η διαδικασία έλαβε ιδιαίτερης προβολής, ιδίως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου αναπτύχθηκαν προβληματισμοί και κατατέθηκαν σχετικές απόψεις. Στην διαδικτυακή ψηφοφορία καταμετρήθηκαν 2.229 ψήφοι, οι οποίες ποσοστιαία κατανεμήθηκαν, σύμφωνα με τον πιο κάτω πίνακα, ως εξής: