Την έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών για την παραχώρηση σε ιδιώτες του αεροδρομίου Καλαμάτας, που λόγω της τουριστικής αναβάθμισης της ευρύτερης μεσσηνιακής παραλιακής ζώνης μοιάζει με πολύφερνη νύφη, ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες το Υπερταμείο.
Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν, σύμφωνα με δημοσίευμα του “Θ”, στην εκτίμηση ότι τα σχήματα που θα κατέλθουν στο διαγωνισμό θα είναι ισχυρά και ο ανταγωνισμός μέγας. Παρούσα θα είναι κατά τα φαινόμενα η Fraport – AG, όπως και η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που έχει ανοίξει δουλειές με τα αεροδρόμια μετά την επικράτησή της στο διαγωνισμό του Καστελίου, αλλά και η ΤΕΜΕΣ Α.Ε.
Να σημειώσουμε ότι σε συνέντευξή του στην “Καθημερινή”, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport-Greece, Αλεξάντερ Τσινέλ, δεν έκρυψε το γεγονός ότι η μητρική εταιρεία της Fraport-Greece, η Fraport AG (σ.σ. γερμανικός διαχειριστής αεροδρομίων όπου συμμετέχει και ο όμιλος Κοπελούζου), αξιολογεί τις προοπτικές περαιτέρω επέκτασης στην Ελλάδα, ενδεχομένως με τη συμμετοχή της (και όχι της Fraport-Greece, που δεν επιτρέπεται συμβατικά να διεκδικήσει άλλες παραχωρήσεις) σε μελλοντικούς διαγωνισμούς αξιοποίησης των υπολοίπων 22 περιφερειακών αεροδρομίων, με κυριότερο αυτό της Καλαμάτας, το οποίο παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη.
Στο Υπερταμείο, το αεροδρόμιο Καλαμάτας είναι το βασικό τους project αυτή την περίοδο. «Είναι το πιο ώριμο από όλα τα αεροδρόμια που ιδιωτικοποιούνται και συγκεντρώνεται όλη η δουλειά πάνω σε αυτό», τονίζουν κύκλοι που βρίσκονται κοντά στη διαδικασία.
Α.Π.