Στην αντεπίθεση Κοσμόπουλος- Τζαμουράνης για αντιπλημμυρικό Νέδοντα: Προτάσεις, παρεμβάσεις και αναπάντητα ερωτήματα
Η παρέμβαση του δημάρχου Καλαμάτας, Θανάση Βασιλόπουλου, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την περασμένη Δευτέρα και η επίθεση που εξαπέλυσε για τη στάση των παρατάξεων της μειοψηφίας στο θέμα του αντιπλημμυρικού έργου στο Νέδοντα, προκάλεσαν σχόλια και αντιδράσεις.
Κι αυτό ήταν φυσικό, μια και οι κατηγορίες που υιοθέτησε εναντίον τους – ότι είναι εναντίον της αντιπλημμυρικής θωράκισης της Καλαμάτας- δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Προτάσεις κατατέθηκαν, αλλά δεν ήταν σύμφωνες με την πολιτική της Δημοτικής Αρχής. Αυτό, όμως, δεν μπορεί να διαστρεβλώσει τα πράγματα.
Έτσι, σε ανάρτηση της παράταξης «Καλαμάτα Μπροστά», της οποίας επικεφαλής είναι ο κ. Κοσμόπουλος, σημειώνεται: “Ο δήμαρχος στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο μας θύμισε τη γνωστή παροιμία «γάτος… και γάτος σκούζει». Επιτέθηκε στην αντιπολίτευση με ανυπόστατους χαρακτηρισμούς (πολιτικάντικα παιχνίδια, αδιαφορία για την προστασία της πόλης κ.λπ.).
Είναι επιεικώς απαράδεκτη η προσπάθειά του να ξεφύγει από τη δύσκολη θέση, που από τις παραλείψεις του έχει βρεθεί, καταφεύγοντας σε ένα λόγο διχαστικό. Η αλήθεια είναι μία και το ξέρει και ο ίδιος. Οι αντιπολιτεύσεις διέσωσαν τη δυνατότητα της πόλης να αποφασίζει για τα του οίκου της. Δυνατότητα που ο ίδιος απεμπόλησε, προπαγανδίζοντας το μότο «ή τη μελέτη Μορέα ή τίποτα», που παρέδιδε την πόλη στις διαθέσεις της εταιρείας”.
Από την άλλη πλευρά, απάντηση σε όσα υποστήριξε ο δήμαρχος Καλαμάτας δίνει με ανακοίνωσή του και ο επικεφαλής της παράταξης «Πρότυπος Δήμος», Βασίλης Τζαμουράνης (σ.σ. η πλήρης ανακοίνωση ακολουθεί του κειμένου αυτού). Ο κ. Τζαμουράνης αντιπαρέρχεται τα όσα υποστήριξε ο δήμαρχος, υποστηρίζει ότι οι δημοτικές παρατάξεις της μειοψηφίας “έσωσαν την τιμή της πόλης” και καταθέτει ορισμένα βασικά ερωτήματα, ζητώντας από τον κ. Βασιλόπουλο να πάρει θέση.
Πάντως, αν θυμηθούμε τα όσα υποστήριξε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο γενικός διευθυντής του υπουργείου Υποδομών, Γιάννης Καρνέσης, για τους έχοντες τον πρώτο λόγο στο έργο (υπουργείο Υποδομών και Περιφέρεια), τα ερωτήματα που προκύπτουν αναπόφευκτα είναι τα εξής: Αφού η ιστορία ξεκινά από το 2017, ποιες ήταν οι εντολές του υπουργείου της εποχής προς την εταιρεία “Μορέας”; Ο τότε περιφερειάρχης ενδιαφέρθηκε για την πρόταση της εταιρείας; Με την αλλαγή κυβέρνησης και υπουργού Υποδομών υπήρξε κάποια διαφοροποίηση στα προτεινόμενα από τον “Μορέα”; Ο σημερινός περιφερειάρχης ενδιαφέρθηκε να μάθει για την προς υλοποίηση πρόταση;
Ας απαντηθούν κι αυτά τα ερωτήματα, για να έχουμε πλήρη γνώση του θέματος…
Α.Π.