Με κεντρικό μήνυμα «Just Can’t Get Enough» η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου είναι στον «αέρα» και χρησιμοποιεί το στοιχείο του χιούμορ για να προβάλει την Πελοπόννησο ως ένα ιδιαίτερα ερωτεύσιμο τόπο που δε «χορταίνει» κανείς να επισκέπτεται.
Μια ιστορία αγάπης που ξετυλίγεται με φόντο τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής αποτυπώνεται σε μια σύντομη ταινία, το concept της οποίας φέρει τη σφραγίδα της Choose Strategic Communications Partner, και γίνεται το βασικό όχημα του πανελλαδικού πλάνου προώθησης της Πελοποννήσου, το οποίο την αναδεικνύει ως έναν προορισμό κατάλληλο για όλες τις εποχές του χρόνου, αλλά ιδανικό για το χειμώνα.
Μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε, η νέα τουριστική καμπάνια ξεκίνησε το ταξίδι της προς όλες τις ευρωπαϊκές χώρες στόχευσης.
Σημειώνεται, δε, ότι για πρώτη φορά εντάσσονται στη συστηματική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, αγορές που έδωσαν ιδιαίτερη δυναμική στον τουρισμό της χώρας το 2022.
Στο νέο αυτό σποτ προβάλλονται όλες οι Περιφερειακές Ενότητες της Πελοποννήσου, μέσα από εικόνες και μηνύματα τα οποία αναδεικνύουν συνολικά τα χαρακτηριστικά του προορισμού.
Με εργαλεία το χιούμορ και την ευχάριστη διάθεση δημιουργήθηκε μια πρωτότυπη καμπάνια που βασικό στόχο έχει να τραβήξει την προσοχή του θεατή μέχρι την τελευταία σκηνή. Στο video spot με κεντρικό μήνυμα «Just can’t get enough», πρωταγωνιστεί μία κοπέλα, η Ολίβια, η οποία πιστεύει ότι αυτή τη φορά έχει επισκεφτεί την αγαπημένη της Πελοπόννησο χωρίς το σύντροφό της…