Ο διεθνούς φήμης γλύπτης, Νίκος Φλώρος, ο οποίος στο παρελθόν έχει παρουσιάσει έργα του και στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα μέσα από τη συνεργασία του με τη Συλλογή Ελληνικών Ενδυμασιών “Βικτωρία Γ. Καρέλια”, το τελευταίο διάστημα, ακόμα περισσότερο, επιμελείται έργα με θεματική τη Μαρία Κάλλας, μιας και το έτος που διατρέχουμε έχει αφιερωθεί στην ίδια, με αφορμή τη συμπλήρωση εκατό χρόνων από τη γέννησή της.
Το τελευταίο του γλυπτό, ένα πορτραίτο της Ελληνίδας υψίφωνου, έχει φιλοτεχνηθεί από τον ίδιο με την τεχνική που χρησιμοποιεί αποκλειστικά ο ίδιος, και αφορά στο αρμονικό “δέσιμο” ανακυκλώσιμων αλουμινίων.
Όπως σχολιάζει ο Πελοποννήσιος γλύπτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το συγκεκριμένο έργο είναι το πρώτο του για το 2023, ενώ πρόκειται να είναι το κεντρικό έκθεμα στην έκθεση για τα 100 χρόνια από την γέννηση της Ελληνίδας ντίβας!
Η ανάρτηση
“Μετά από πολλούς μήνες επίπονης εργασίας με πολλά κοψίματα στα χέρια μου και αρκετό αίμα μου πάνω σε αυτό το πορτραίτο κυριολεκτικά και μεταφορικά μέσα σε ένα κρύο δωμάτιο δούλεψα ώρες ατελείωτες μεθυσμένος από την δημιουργία να προσπαθήσω να δώσω ψυχή μέσα από το ψυχρό αλουμίνιο και να ξανά γεννηθεί η Μάρια Κάλλας !
Σήμερα λοιπόν αυτή την κρύα μέρα του χειμώνα τελείωσα αυτό το πορτραίτο της Μαρίας Κάλλας είναι το πρώτο για το έτος 2023 και θα είναι το κεντρικό έκθεμα για την έκθεση για τα 100 χρόνια από την γέννηση της Ελληνίδας θεάς Maria Callas το έργο είναι κοντά στα δύο και μισό μέτρα !!!
Σίγουρα ο πόνος του καλλιτέχνη η αγωνία του το ίδιο το αίμα του για να δημιουργήσει κάτι δεν έχει πολλές φορές ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον θεατή που βλέπει η προσπερνά ένα έργο τέχνης γιατί έχουμε ποιο σημαντικά πράγματα στην ζωή μας για να μας απασχολεί ότι κάποιος έχει θυσιάσει την ίδια του την ζωή για να το δημιουργήσει!!!”.