Τρίτη επιστολή διαμαρτυρίας προς την Τράπεζα Πειραιώς- Κατάστημα Κυπαρισσίας απέστειλε ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας όσον αφορά στην εξέλιξη θεμάτων που έχει θίξει και για τα οποία ζητά λύσεις.
Όπως σημειώνεται στη νέα επιστολή: «Αξιότιμοι κύριοι, σε συνέχεια της επικοινωνίας μας και των επιστολών μας, με αριθ. πρωτ. 0311/21/06/2022 και 0321/και της απαντήσεώς σας, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για την εξέλιξη των θεμάτων που έχουν τεθεί προς εσάς.
Συγκεκριμένα, έχει προχωρήσει η διαδικασία εκ μέρους σας της τοποθέτησης δεύτερου ΑΤΜ στο κατάστημα της Κυπαρισσίας; Προτίθεστε να πράξετε τα απαραίτητα ώστε να υπάρχει πρόσβαση ατόμων ΑμεΑ στο κατάστημα σας; Και τέλος, έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες εκ μέρους σας για διαμόρφωση κατάλληλου χώρου αναμονής στο εξωτερικό του καταστήματός σας (σκίαστρο, σκέπαστρο, καθίσματα, και ότι άλλο κρίνεται απαραίτητο) για την προστασία των συναλλασσόμενων και πελατών σας;
Ευελπιστούμε ότι η τράπεζά σας, στο πλαίσιο και της κοινωνικής πολιτικής που ισχυρίζεται ότι ασκεί, έχει ήδη μεριμνήσει για τα πιο πάνω, στηρίζοντας την οικονομική δραστηριότητα στην περιοχή μας και σεβόμενη τα αιτήματα της τοπικής κοινωνίας και της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας.
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας. Εν αναμονή απαντήσεως σας»