Πρόσφατα η εταιρεία μάρκετινγκ Tourix πραγματοποίησε έρευνα από αξιολογήσεις επιβατών στην Google για τα αεροδρόμια της Ελλάδας. Η έρευνα, βέβαια, πραγματοποιήθηκε σε αεροδρόμια της Ελλάδας που δέχονται αυτή την περίοδο πτήσεις, οπότε της Καλαμάτας δε συμπεριλήφθηκε. Και ευτυχώς, διότι προφανώς θα εντασσόταν στη λίστα με τις χειρότερες αξιολογήσεις, αφού η βαθμολογία που έχει συγκεντρώσει είναι μόλις 3,7.
Κι ενώ τα σχόλια των επιβατών για ένα μικρό αεροδρόμιο και την ανταπόκριση των υπαλλήλων στην εξυπηρέτησή τους είναι θετικά, όλα τα αρνητικά επικεντρώνονται στις εγκαταστάσεις και την έλλειψη προσωπικού.
Ενδεικτικά, παραθέτουμε κάποια από τα αρνητικά σχόλια επισκεπτών που έχουν αναρτηθεί στην Google τους τελευταίους μήνες.
Γυναίκα Ελληνίδα πριν από 2 μήνες: «Περιμένοντας να περάσει η ώρα για πτήση με δυο ώρες καθυστέρησης παρατηρώ: βρωμιά, εγκατάλειψη, δεν υπάρχει καν ένας ήχος, μια υποψία μουσικής. Στο χώρο μετά τον έλεγχο δεν μπορείς να έχεις ούτε νερό, καθώς ένα μοναδικό καφέ που υπάρχει είναι κλειστό. Διαθέτει ελάχιστους εργαζομένους, λες και λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας. Κρίμα!!!»
Ξένος επισκέπτης πριν από 3 μήνες: «Χαοτικό και αργό. Σχεδόν καθόλου πληροφορίες για τους ταξιδιώτες. Πολλές δυνατότητες βελτίωσης»
Γυναίκα Ελληνίδα πριν από 3 μήνες: «Κρίμα, μια κατάσταση τραγική… βρώμικο παντού, σκουπίδια ακόμα και στο χώρο αναμονής. ΝΤΡΟΠΗ»
Ξένος επισκέπτης πριν από 3 μήνες: «Μικρό αεροδρόμιο αλλά με πολύ ωραίους υπαλλήλους!!!»
Ξένος επισκέπτης πριν από 4 μήνες: «Είναι ένα πολύ μικρό αεροδρόμιο. Αρκετά συμπαθές. Έχω πετάξει από εδώ τρεις φορές μέχρι τώρα. Δύο φορές χωρίς σημαντικά προβλήματα. Σήμερα, όμως, υπήρξαν κάθε λογής προβλήματα, λόγω κακοκαιρίας και καθυστερήσεων και ξέσπασε απόλυτο χάος. Οι υπάλληλοι και οι φύλακες είναι πολύ φιλικοί, αλλά δεν έχουν κανέναν απολύτως έλεγχο. Η πτήση μας δε γράφτηκε στον πίνακα και δεν ανακοινώθηκε. Καταφέραμε να προλάβουμε την πτήση μας μόνο χάρη σε συμβουλές από άλλους επιβάτες και με μεγάλη ένταση από την πλευρά μας. Κανείς δε χρειάζεται αυτό το άγχος».
Ξένος επισκέπτης πριν από 3 μήνες: «Απολύτως φρικιαστικό. Κανείς εδώ δεν ξέρει πώς να διευθύνει ένα αεροδρόμιο. Έχω πάει σε πολλά αεροδρόμια στη ζωή μου, αλλά ποτέ δε συνάντησα τέτοια αποδιοργάνωση».
Ξένη επισκέπτρια πριν από 3 μήνες: «Πολύ κακή εμπειρία, μόνο θετικό είναι η τοποθεσία και τα φιλικά πρόσωπα. Όμως, οι γυναικείες τουαλέτες είναι πραγματικά αποκρουστικές! Όλο το αεροδρόμιο είναι βρώμικο, ούτως ή άλλως. Δεν υπάρχει μέρος για να αλλάξετε τις πάνες του μωρού. Αν και υπάρχει ένα δωμάτιο για αυτό το σκοπό, δεν υπάρχει χώρος ή επιφάνεια για να το κάνετε άνετα. Και το χειρότερο από όλα ήταν η μη ενημέρωση των επιβατών για καθυστέρηση πτήσης».
Ξένος επισκέπτης πριν από 4 μήνες: «Ολική χωματερή. Αρχαϊκές, μπερδεμένες διαδικασίες check in. Το χειρότερο διεθνές αεροδρόμιο που έχω βιώσει σε όλη την ηπειρωτική Ευρώπη μέχρι σήμερα. Αποφύγετε αν είναι δυνατόν».