Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για επιχειρήσεις και όχι μόνο η αυριανή ημερίδα…

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για επιχειρήσεις  και όχι μόνο η αυριανή ημερίδα…

Με τη στήριξη του Δήμου Καλαμάτας και του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών θα πραγματοποιήσει αύριο Τετάρτη, από τις 2.00 μετά το μεσημέρι έως τις 7.30 το απόγευμα, στο αμφιθέατρο του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας, μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα.

Χθες το μεσημέρι, στον ίδιο χώρο, το μέλος του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ, Μαριέλα Τόμας και η Βασιλική Κατέρη, συντονίστρια της εκδήλωσης, παρουσίασαν τις λεπτομέρειες και το πρόγραμμα της σημαντικής αυτής διοργάνωσης, που θα καλύψει όλο το φάσμα των σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Η κα Κατέρη απηύθυνε πρόσκληση, όχι μόνο στον επιχειρηματικό κόσμο, αλλά και σε όλους, ως πελάτες, να παρακολουθήσουν τις εργασίες, ενώ η κα Τόμας τόνισε τη μεγάλη δυναμική του Ινστιτούτου, στο οποίο έχουν συσπειρωθεί 129 εταιρείες κολοσσοί, όπως και μικρές επιχειρήσεις, επιστημονικοί φορείς και ιδρύματα, με στόχο την καλλιέργεια της κουλτούρας της εξυπηρέτησης πελατών και τη διάχυση-ανταλλαγή της σχετικής «τεχνογνωσίας», μέσα από δράσεις όπως αυτή της Τετάρτης στην Καλαμάτα, δωρεάν ηλεκτρονικά και δια ζώσης σεμινάρια και «ανοικτές ημέρες», αλλά και μέσα από τα φημισμένα ετήσια βραβεία του ΕΙΕΠ.

Το πρόγραμμα

14:00-14:30 Εγγραφές-καλωσόρισμα-κεράσματα

14:30-14:45 Χαιρετισμός του προέδρου του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut (σύντομους χαιρετισμούς θα απευθύνουν ακόμη ο Ανδρέας Ζαγάκος, εκ μέρους του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας και ο πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης Μεσσηνίας, Γιάννης Κολοβός).

Ομιλίες

14.45-15.15: Το κλειδί της επιτυχίας για τις σύγχρονες επιχειρήσεις (αξέχαστη εμπειρία εξυπηρέτησης)
Εισηγήτρια: Ξένια Κούρτογλου, MSc., ιδρύτρια Focus Bari, e-satisfaction, MEX, σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης, Resilience Expert, συγγραφέας

15.15-15.45: Customer Experiencee & Generative Artificial Intelligence (η τεχνητή νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών). Εισηγητής: Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca

16.55-17.10: Γίνε εσύ ο πρεσβευτής της περιοχής και της επιχείρησής σου. Εισηγητές: Κωνσταντίνος Ανδριανόπουλος, στέλεχος Ξενοδοχείων-Ανδρέας Ζαγάκος, επιχειρηματίας Κλάδου Εστίασης,

ιδρυτές & διοργανωτές του Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας

17.10-17.25: Δύο λεπτά την προσοχή σας παρακαλώ… Εισηγήτρια: Κέλλυ Δημητρούλια, ιδρύτρια και παραγωγός, Piperitsa Farm

17.25-17.55: Κυβερνοασφάλεια: προστατεύστε τα δεδομένα της επιχείρησής σας, προστατεύστε το παρόν και το μέλλον της: Εισηγητής: Δημήτρης Γεωργόπουλος, CEO RBL, Data Governance Advisor, cDPO, cCyber Risk Specialist

17.55-18.10: Μικρές ιστορίες ενός πωλητή μέσα από τα μάτια του πελάτη. Εισηγητής: Παναγιώτης Κατσίποδας, υπεύθυνος Πωλήσεων, Alma Sport

18.10-18.40: Ψηφιακός μεταμετασχηματισμός-από τη θεωρία στην πράξη. Εισηγητής: Γιώργος Πλαβούκος, CEO, Mainsys

18.40-18.55: Διαδραστική μυθοπλασία και παιχνίδια ρόλων ως εργαλείο εξυπηρέτησης του πελάτη. Εισηγήτρια: Χριστίνα Τζιάλλα, ιδιοκτήτρια επιχείρησης πολιτισμού, Kalliergon

18.55-19.10: ΕΙΕΠ, ο κοινός παρονομαστής στις μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Εισηγήτρια: Marielle Thomas, CEO & Founder BESPECTACULAR.GR, ταμίας ΔΣ ΕΙΕΠ

19.10-19.30: ερωτήσεις-συζήτηση.

-Οι εγγραφές είναι δωρεάν και μπορούν να γίνουν και ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://www.customerservice.gr, ενώ ο αριθμός εγγραφής θα μπει αυτομάτως σε κλήρωση για τρεις τυχερούς με δώρο δύο διανυκτερεύσεις δύο ατόμων σε καταλύματα της Μάνης.