«Εκτός του όψιμου προεκλογικού «φλερτ» με τον κ. Σαμαρά, το μόνο που μπορεί πλέον να εξαγγείλει ο κ. Μητσοτάκης στους Μεσσήνιους πολίτεςείναι οι τίτλοι τέλους της κυβέρνησής του»
Η χθεσινή επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη στην Μεσσηνία, εκτός του στενά εσωκομματικού ενδιαφέροντος για τον ίδιο και τις πολιτικές του σχέσεις με τον κ. Σαμαρά, έχει άλλη μία και μόνο θετική πλευρά. Είναι η τελευταία του στον Νομό μας ως πρωθυπουργός μιας κυβέρνησης που δεν κατάφερε όχι μόνο να υλοποιήσει, αλλά ούτε καν να ξεκινήσει έστω ένα από τα μεγάλα έργα υποδομής που έχει ανάγκη ο νομός μας και δρομολογήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Χρειάζεται πράγματι μεγάλη προσπάθεια για το «επίτευγμα» αυτό του επιτελικού κράτους του κ. Μητσοτάκη.
Παράλληλα όμως συνιστά πολιτικό θράσος και κοροϊδία προς τους πολίτες της Μεσσηνίας, ο απερχόμενος πρωθυπουργός να διοργανώνει φιέστες για την υπογραφή της σύμβασης ενός έργου που ήδη θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί.
Ο οδικός άξονας Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του τι σημαίνει κυριολεκτικά «4 χρόνια διακυβέρνησης Μητσοτάκη – 4 χαμένα χρόνια για την Μεσσηνία». Το καλοκαίρι του 2019 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε παραδώσει δημοπρατημένο τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος. Πέρασαν τέσσερα ολόκληρα χρόνια επιτελικής αδράνειας και εσωκομματικών νεοδημοκρατικών τριβών για να μην έχει πέσει μέχρι σήμερα ούτε ένα μέτρο άσφαλτος στο πολύπαθο αυτό έργο.
Πριν τέσσερα χρόνια, ο άλλος σημαντικός οδικός άξονας του Νομού Μεσσηνίας, Καλό Νερό – Τσακώνα, είχε παραδοθεί με εγκεκριμένες μελέτες οδοποιίας και περιβαλλοντικών όρων ώστε να προχωρήσει άμεσα η υλοποίησή του. Δυστυχώς όμως, σήμερα παραμένει εκτός πλάνων της κυβέρνησης της ΝΔ, παρά το ομόθυμο αίτημα κατοίκων, φορέων και αυτοδιοίκησης για την αναγκαιότητα της κατασκευής του.
Όσον αφορά το πολύπαθο Φιλιατρινό Φράγμα, το μεγαλύτερο έργο αγροτικής υποδομής του Νομού, «ξεπάγωσε» και αποπερατώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2017. Ενώ τον Ιούνιο του 2019 διασφαλίστηκε η χρηματοδότηση για τα αρδευτικά δίκτυα του έργου που είχαν εξαιρεθεί από τον αρχικό σχεδιασμό του 2008. Τρείς διαδοχικοί Υπουργοί Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη δεν κατάφεραν μέσα σε μια τετραετία να τα δημοπρατήσουν. Ένα αναγκαίο έργο που θα υδρεύσει 35.000 στρέμματα αγροτικών εκτάσεων παραμένει μια τετραετία μετά αναξιοποίητο.
Όσο για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ήδη από το 2019 ο κ. Μητσοτάκης είχε επιδοθεί σε μεγαλόστομες εξαγγελίες για έργα ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του. Τέσσερα χρόνια μετά όμως, οι εξαγγελίες συνεχίζονται, την ώρα που η σημαντικότερη πύλη υποδοχής επισκεπτών της Μεσσηνίας παραμένει με σημαντικές ελλείψεις σε υποδομές και σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
Και ο κατάλογος δεν έχει τέλος…
Η επιτελική ανικανότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη όμως, ευτυχώς σε λίγες βδομάδες θα αποτελεί παρελθόν.
Στις 21 Μαΐου δίνουμε διέξοδο ελπίδας και αισιοδοξίας σε μια κοινωνία στην οποία κυριαρχεί ο φόβος, η οργή και η ανασφάλεια για το αύριο. Ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την πολιτική αλλαγή που έχει ανάγκη η χώρα μας.