Είχε ανακοινωθεί ότι θα υπογραφεί το Μάρτιο
Το αργότερο μέχρι τις εκλογές είναι η στόχευση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών να έχει υπογραφεί το ΣΔΙΤ για το δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, το οποίο έχει ήδη καθυστερήσει.
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα του metaforespress, ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη είναι ανάμεσα στα μεγάλα έργα που παραμένουν προς υπογραφή, καθώς η τραγωδία των Τεμπών και η προκήρυξη των εκλογών επανακαθόρισαν τα χρονοδιαγράμματα.
Για 30 χρόνια
Η κατασκευή του έργου ΣΔΙΤ «Καλαμάτα Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» έχει ανάδοχο την κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις – lntrakat και είναι ύψους 300 εκατ. ευρώ, ενώ μαζί με αυτό την υπογραφή του ΣΔΙΤ περιμένει και ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης, με ανάδοχο το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ Παραχωρήσεις – Intrakat.
Για τα δύο αυτά έργα στόχος του υπουργείου Υποδομών είναι οι «ώριμες» συμβάσεις να υπογραφούν έως τις εκλογές.
Υπενθυμίζεται πως η δημοπράτηση του έργου ξεκίνησε στις 19 Ιουνίου 2019 με την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Η διάρκειά του ορίστηκε σε 30 χρόνια, τέσσερα εκ των οποίων αφορούν στην περίοδο κατασκευής.
Αναβάθμιση σε ταχείας κυκλοφορίας
Ο οδικός άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη έχει μήκος 49 χιλιομέτρων και έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ως τμήμα του Δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου της χώρας.
Το έργο περιλαμβάνει: Τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ. υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ., την προσαρμογή και βελτίωση 7 χλμ. κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 40 χλμ., την κατασκευή 12 γεφυρών, πολλά συνοδευτικά τεχνικά έργα όπως ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α., κατασκευή 15 χλμ. τοπικών οδών πρόσβασης.
Τα έργα που θα γίνουν θα αναβαθμίσουν τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας, ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους, ενώ θα βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής.