Ενημερώνονται από τη “Διαύγεια” για τα χρηματικά εντάλματα
Συνεχίζονται οι απόπειρες εξαπάτησης πολιτών από επιτήδειους που τους καλούν τηλεφωνικά υποστηρίζοντας ότι είναι υπάλληλοι της Περιφέρειας Πελοποννήσου και ζητούν κωδικούς e-banking, δήθεν, για να τους καταβληθούν πληρωμές για έργα ή υπηρεσίες προς την Περιφέρεια.
Μάλιστα, είναι καλά διαβασμένοι, αφού φαίνεται ότι ενημερώνονται καθημερινά από τη «Διαύγεια», όπου αναρτώνται τα χρηματικά εντάλματα της Περιφέρειας, και επικοινωνούν άμεσα με τους δικαιούχους, μόνο που αντί να δώσουν λεφτά… παίρνουν!
Ζητούν κωδικούς
Η Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας της Περιφέρειας επανέρχεται με ανακοίνωσή της, εφιστώντας στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μην πέσουν θύματα απάτης.
Ειδικότερα, επισημαίνεται: «Το τελευταίο διάστημα άτομα τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με την Περιφέρεια παρακολουθούν την ανάρτηση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής στο “Διαύγεια”, επικοινωνούν τηλεφωνικά με τους δικαιούχους και προσποιούμενοι ότι είναι υπάλληλοι της Περιφέρειας ζητούν κωδικούς e-banking για να προβούν δήθεν σε πληρωμές.
Εφιστούμε την προσοχή όλων των δικαιούχων, προμηθευτών, αναδόχων κ.λπ. ότι πρόκειται για απάτη και σε καμία περίπτωση να μη δίνουν προσωπικά στοιχεία και κωδικούς τραπεζικών λογαριασμών.
Επισημαίνεται ότι από τις οικονομικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου ποτέ δε ζητούνται κωδικοί τραπεζικών λογαριασμών για τις οικονομικές συναλλαγές».
Προσπάθειες στη Μεσσηνία
Τέτοιες προσπάθειες έγιναν αυτές τις μέρες και στη Μεσσηνία. Άγνωστος επικοινώνησε με εταιρεία στην Καλαμάτα, χρησιμοποίησε υπαρκτό όνομα υπαλλήλου της Περιφέρειας Πελοποννήσου και έδωσε στοιχεία τιμολογίων που έχει κόψει η εταιρεία στην Περιφέρεια, την αξία τους, IBAN της εταιρείας, ΑΦΜ και άλλα στοιχεία, για να γίνει όσο γίνεται πιο πιστευτός.
Ακολούθως, προσπάθησε να πείσει τους υπευθύνους της εταιρείας ότι άλλαξε ο τρόπος τιμολόγησης από την Περιφέρεια και πρέπει να επιστραφεί μέρος των κρατήσεων. Γι’ αυτό, όπως είπε, θα σταλεί ένα link μέσω μηνύματος, το οποίο πρέπει να ακολουθήσουν για να γίνει αποδοχή του εμβάσματος. Το μήνυμα, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, έφτασε στο κινητό του ανθρώπου της εταιρείας μέσω Viber.
Μάλιστα, ο απατεώνας ήταν πολύ επίμονος και πιεστικός, για πρόσβαση στο ebanking μέσω του link και όχι μέσω του υπολογιστή.
Σε αυτή την περίπτωση οι άνθρωποι της εταιρείας κατάλαβαν ότι κάτι δεν πάει καλά και δε συνέχισαν, ενώ σε μια άλλη περίπτωση, δυστυχώς οι απατεώνες κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στο λογαριασμό της εταιρείας.