Σύμφωνα και με τις τελευταίες εξελίξεις
Η υπόθεση με την κατασκευή και λειτουργία υδατοδρομίων στη Μεσσηνία έχει προκαλέσει ένα σχετικό αλαλούμ, εξαιτίας και των δηλώσεων από επισήμους φορείς και εταιρείες. Έχουμε ακούσει για την Κυπαρισσία, την Πύλο, αλλά και την Καλαμάτα, χωρίς, όμως, μέχρι σήμερα να υπάρχει κάτι χειροπιαστό.
Σε ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναφέρει: «Ολοκληρώνεται σύντομα η εκπόνηση της μελέτης για τη δημιουργία υδατοδρομίου στη λίμνη Τάκα, ενώ την επόμενη εβδομάδα συγκαλείται στην Περιφέρεια σύσκεψη με αντικείμενο την ανάπτυξη πλέγματος υδατοδρομίων από τον Κυπαρισσιακό μέχρι τον Κορινθιακό Κόλπο -τη δαπάνη για τους φακέλους των οποίων θα καλύψει η Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Τα παραπάνω σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, προχθές, σε δηλώσεις του προς τα μέσα ενημέρωσης, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Τρίπολη.
Όπως τόνισε, ο Π. Νίκας, η λίμνη Τάκα -καθώς η Περιφέρεια επέτυχε τελικά, μετά προσπάθεια 3,5 χρόνων, να λάβει άδεια από το αρμόδιο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για χρήση των υδάτων της- “μπορεί να μετεξελιχθεί σε τοπόσημο που θα βελτιώσει τις προοπτικές ανάπτυξης και την ποιότητα ζωής στην Τρίπολη, αφενός με τη λειτουργία σε αυτή του κεντρικού υδατοδρομίου της Περιφέρειας Πελοποννήσου και, αφετέρου, με τη δυνατότητα ναυταθλητικών δραστηριοτήτων”.
Από την άλλη πλευρά, ολοκληρώθηκε η χερσαία εγκατάσταση του υδατοδρομίου του νησιού της Σκύρου, όπως αναφέρει με ανακοίνωσή της η Hellenic Seaplanes, η οποία έχει αναλάβει μέσω της θυγατρικής εταιρείας Υδατοδρόμιο Σκύρου ΙΚΕ το project της ίδρυσης και λειτουργίας του στο νησί. Παράλληλα, από την ίδια εταιρεία λέγεται ότι σειρά παίρνει, μεταξύ άλλων, το υδατοδρόμιο της Καλαμάτας.
Μάλιστα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, Νικόλας Χαραλάμπους, σημειώνει: «Τα υδατοδρόμια είναι έργα πνοής, που θα δώσουν οικονομική ανάσα, αλλά και θα μειώσουν κατά πολύ το χρόνο μετακίνησης ανάμεσα σε νησιά και απομονωμένες περιοχές της Ελλάδας… Θα φέρουν στην ουσία πιο “κοντά” τον κόσμο από τα νησιά και τις λίμνες της Ελλάδας. Κάποια έχουν ολοκληρωθεί αδειοδοτικά και κάποια παίρνουν πλέον σάρκα και οστά.
Ως εταιρεία η Hellenic Seaplanes μιλάει μέσα από τα έργα της πλέον και με την ολοκλήρωση των χερσαίων και υδάτινων εγκαταστάσεων της Σκύρου, υπενθυμίζει ότι τα επενδυτικά έργα στην Ελλάδα συνεχίζονται ακάθεκτα και το όραμα για την έλευση και τη βιώσιμή λειτουργία των υδροπλάνων παραμένει ζωντανό. Προφανώς, το δρόμο και το παράδειγμα της Σκύρου πρέπει να ακολουθήσουν και άλλοι προορισμοί, ώστε να δημιουργηθεί ένα εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων… Κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση».