Δεκάδες αυτοκινητιστές συνυπογράφουν ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας, όσον αφορά στη χωροθέτηση της στάσης των υπεραστικών λεωφορείων έξω από το κτήριο του αεροδρομίου Καλαμάτας.
Ζητούν την επανεξέταση και μεταφορά της στάσης, τονίζοντας ότι εγκυμονούνται κίνδυνοι, καθώς είναι έπειτα από στροφή και στην αριστερή πλευρά της οδού, όπερ σημαίνει ότι η επιβίβαση-αποβίβαση γίνονται επί του δρόμου.
Η επιστολή απευθύνεται στην αερολιμενική Αρχή, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και αλλού.
Η ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας με τις υπογραφές των αυτοκινητιστών έχει ως εξής: «Τις προηγούμενες μέρες, στο πλαίσιο της υλοποίησης του χρόνιου αιτήματος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας για σύνδεσή του και με διέλευση μέσα απ’ το χώρο του Κρατικού Διεθνούς Αερολιμένα Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”, οριοθετήθηκε (με την τοποθέτηση πινακίδας – Π28 και με βάψιμο) ο ακριβής χώρος στάσης των διερχόμενων λεωφορείων και ήδη από τη Δευτέρα 19 Ιούνη 2003 ξεκίνησαν τα τακτικά δρομολόγια.
Ωστόσο, με την επιλεγμένη θέση του χώρου της στάσης των λεωφορείων δημιουργήθηκαν μία σειρά προβλημάτων και κινδύνων, όπως και παρακώλυση κυκλοφορίας, που έχουν επισημανθεί προφορικά σε προγενέστερες συναντήσεις με την αερολιμενική Αρχή.
Συγκεκριμένα, η επιλεγμένη θέση για χρήση της στάσης του Yπεραστικού ΚΤΕΛ:
-Βρίσκεται αμέσως έπειτα από στροφή, λιγότερο από τα τέσσερα μέτρα απ’ αυτή (άρθρο 34 του ΚΟΚ), με αποτέλεσμα τη στιγμή της διέλευσης-στάσης των λεωφορείων (λόγω και του μεγάλου όγκου τους) να μην υπάρχει καμία ορατότητα του οδοστρώματος για τους οδηγούς που προσεγγίζουν το κτήριο Αφίξεων/Αναχωρήσεων κινούμενοι από την είσοδο του αερολιμένα και εκτελούν αναγκαστικά κυκλική κίνηση.
-Ακριβώς απέναντι από την πύλη (περίπου 17 μέτρα) εξέρχονται τα βυτιοφόρα ανεφοδιασμού καυσίμων (πολλές φορές με μακριά ρυμουλκούμενα).
-Κατά τη διέλευσή τους τα διερχόμενα λεωφορεία εκτελούν στάση αριστερά, αποβιβάζοντας και επιβιβάζοντας από τη δεξιά πλευρά τους επιβάτες τους, έτσι ώστε αυτοί να είναι απολύτως εκτεθειμένοι μέσα στη μέση του οδοστρώματος, και πάντως το ελεύθερο μέρος του οδοστρώματος που απομένει, είναι ανεπαρκές για την κυκλοφορία των κάθε είδους και μεγέθους οχημάτων των εργαζομένων στον ΚΑΛΚ, των επαγγελματιών του τουρισμού (πούλμαν, ταξί, βανάκια κ.λπ.) και των άλλων επισκεπτών του αεροδρομίου.
-Λόγω της εγγύτητας της στάσης με το χώρο στάθμευσης της πιάτσας των ελεύθερων ταξί προς μίσθωση, που εξυπηρετούν αντίστοιχα την επιβατική κίνηση του αερολιμένα, δημιουργήθηκαν ήδη εκ των πραγμάτων ζητήματα καλής και σωστής λειτουργίας αμφότερων των μεταφορικών φορέων, που δε θα υπήρχαν αν είχε ληφθεί υπόψη η σχετική νομοθεσία που αφορά στις πιάτσες ταξί και τις στάσεις των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών (π.χ. άγρα πελατών).
-Αφαιρέθηκαν θέσεις στάθμευσης των προμισθωμένων και μισθωμένων ταξί, που ιστορικά για πάνω από τριάντα χρόνια σταθμεύουν και εξυπηρετούν τις αφίξεις του αερολιμένα, δυσχεραίνοντας κατά πολύ το έργο τους και δυσκολεύοντας την εξυπηρέτηση των πελατών.
Σε κάθε περίπτωση δεν ορίστηκαν νέες θέσεις για αυτές που αφαιρέθηκαν.
Απαιτείται εκ των πραγμάτων και ζητάμε άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες την επανεξέταση της τοποθέτησης και τη μετακίνηση της στάσης των λεωφορείων σε άλλον χώρο εντός του κρατικού αερολιμένα, για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία όλων των φορέων, την αδιάλειπτη και ακώλυτη κυκλοφορία των πάσης φύσης οχημάτων, για την άρση της επικινδυνότητας, και σε κάθε περίπτωση πριν συμβεί οποιοδήποτε ατύχημα”.