Την έντονη διαμαρτυρία του εκφράζει το Συνδικάτο Υπαλλήλων στον Ιδιωτικό Τομέα Νομού Μεσσηνίας, προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με αφορμή τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν στο αεροδρόμιο Καλαμάτας σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους που έχουν αναλάβει την καθαριότητα του χώρου.
Ειδικότερα επισημαίνουν: “Το σωματείο μας έχει γίνει αποδέκτης καταγγελιών από εργαζομένους εργολαβικού συνεργείου που έχει αναλάβει την καθαριότητα του αεροδρομίου Καλαμάτας, για τον εργασιακό μεσαίωνα που βιώνουν στο χώρο εργασίας τους.
Η εταιρεία έχει προσλάβει για τη φετινή σεζόν μόλις 3 εργαζόμενες για όλες τις βάρδιες. Εργαζόμενες με 4ωρη και 5ωρη απασχόληση που καλούνται να καθαρίσουν φέτος το καλοκαίρι τους χώρους της “πύλης εισόδου” του τουρισμού, της ατμομηχανής του τουριστικού θαύματος της ανάπτυξης της Μεσσηνίας και της νότιας Πελοποννήσου!
Όπως καταγγέλλουν, η εντατικοποίηση χτυπάει κόκκινο, πράγμα που σε συνδυασμό με την ανθυγιεινή εργασία επιβαρύνει σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και την ίδια τους την υγεία!
Ταυτόχρονα, μαρτυρίες εργαζομένων που μιλούν για απαράδεκτες συμπεριφορές προϊσταμένων της εταιρείας, συνθέτουν ένα σκηνικό πραγματικής κόλασης!
Όσον αφορά στους μισθούς των συναδέλφων, που κυμαίνονται μεταξύ 330 και 410 ευρώ, μιλούν από μόνοι τους και αποκαλύπτουν ότι τα κέρδη από τα “ρεκόρ τουριστικής κίνησης” δεν πάνε μαζί με καλύτερους μισθούς και δικαιώματα για τους εργαζομένους.
Το θαύμα του τουρισμού στη Μεσσηνία αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δεν μπορεί να υπάρχει ανάπτυξη που μπορούν να βγουν όλοι, εργάτες και μονοπωλιακοί όμιλοι, κερδισμένοι!
Οι εργαζόμενες καταγγέλλουν ότι μέχρι πέρσι δούλευαν 4 καθαρίστριες σε 7ωρες βάρδιες και ότι είναι αδύνατο να καθαριστούν και να διατηρούνται καθαροί οι χώροι του αεροδρομίου, είτε είναι γραφεία, είτε αίθουσες, είτε ακόμα οι τουαλέτες που επισκέπτονται εκατοντάδες καθημερινά.
Οι βάρδιες, όπως είναι φυσικό, δεν καλύπτουν τις ώρες λειτουργίας του αεροδρομίου.
Οι εργαζόμενες, όχι μόνο δεν προλαβαίνουν να καθαρίσουν, αφού οι βάρδιές τους δεν καλύπτουν τις ώρες λειτουργίας του αεροδρομίου, αλλά και τα υλικά που τους παρέχονται από την εταιρεία και με τα οποία καλούνται να εκτελέσουν την εργασία τους, είναι ελάχιστα και ανεπαρκή.
Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίες οι καθημερινές καταγγελίες από επιβάτες και επισκέπτες του αεροδρομίου για την κατάσταση που επικρατεί με την καθαριότητα και τη συνολική υποβάθμισή του”.