Ο διάλογος με τους φετινούς συμμετέχοντες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις συνεχίζεται, και λίγο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων οι υποψήφιοι φοιτητές μιλούν για την εμπειρία τους από τη φετινή χρονιά, τη βαθμολογία τους και τους στόχους τους.
Ανθή Μπουσούνη, μαθήτρια 1ου ΓΕΛ Καλαμάτας
Το γεγονός ότι της άρεσε ανέκαθεν ο τομέας της Ψυχολογίας και το να αναλύει την ανθρώπινη ψυχοσύνθεση, θέλοντας να βοηθήσει τον κόσμο, αλλά και η συμμετοχή της σε Ρητορικούς Αγώνες, η οποία συνοδεύθηκε από διάκριση, έκαναν την Ανθή Μπουσούνη να προσανατολίζεται μεταξύ Στρατιωτικής Ψυχολογίας και Νομικής.
«Σίγουρα ήταν μια δύσκολη χρονιά η φετινή, γιατί είχα θέσει υψηλούς στόχους και κατέβαλα πολύ κόπο και διάβασμα, το οποίο έκανε όλη τη χρονιά εξαντλητική», εξηγεί η ίδια για την προετοιμασία της πριν από τη συμμετοχή της στις Πανελλαδικές, όπου συγκέντρωσε 18.675 μόρια.
Όπως παραδέχεται, η μεγαλύτερη δυσκολία που κλήθηκε να διαχειριστεί ήταν οι ώρες διαβάσματος περισσότερο, καθώς κάποια μαθήματα είχαν ιδιαίτερη δυσκολία στην κατεύθυνσή της.
Ηλίας-Άγγελος Ζαμανάκης, μαθητής 6ου ΓΕΛ Καλαμάτας
«Η σχολική χρονιά απαιτούσε οργάνωση, προγραμματισμό και προσήλωση, ώστε να γίνει εφικτή η πραγματοποίηση των προσδοκιών μου» σημειώνει ο Ηλίας-Άγγελος, ο οποίος συγκέντρωσε περί τα 15.000 μόρια, έχοντας ως στόχο να εισαχθεί σε σχολή που να συμπεριλαμβάνει τις πολιτικές επιστήμες.
Μιλώντας γι’ αυτή του την επιλογή, αναφέρει: «Με ενδιαφέρουν αυτού του είδους οι σχολές, επειδή η πολιτική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής μας ζωής».
Αγάπη Λαπιώτη, μαθήτρια Εκπαιδευτηρίων Μπουγά
Έχοντας συγκεντρώσει 16.140 μόρια, η Αγάπη Λαπιώτη ευελπιστεί ότι της εξασφαλίζεται το εισιτήριο για την εισαγωγή της στη Σχολή Αστυφυλάκων, καθώς είναι η πρώτη της επιλογή. «Γενικά οι συνθήκες στις φετινές Πανελλήνιες ήταν δύσκολες. Δεν ήταν μόνο ότι είχαμε το διάβασμα για να εκπληρώσουμε τους στόχους μας, αλλά και το ότι έπρεπε να πειθαρχήσουμε, ώστε να καταφέρνουμε κάθε μέρα να κάνουμε κι ένα βήμα παραπέρα. Πολλά παιδιά δεν είχαμε μάθει να διαβάζουμε σωστά, άρα είχαμε την υποχρέωση μέσα σε μια σχολική χρονιά να βελτιωθούμε πάρα πολύ, κάτι το οποίο ήταν πάρα πολύ δύσκολο», παραδέχεται η ίδια.
Όσον αφορά στο μάθημα που τη δυσκόλεψε περισσότερο φέτος, ήταν τα Αρχαία Ελληνικά.
Πέτρος Μπουρής, μαθητής Εκπαιδευτηρίων Μπουγά
Πιεστική ήταν η φετινή χρονιά για τον Πέτρο Μπουρή, αφού ένα από τα πράγματα που έπρεπε να βελτιώσει ήταν η εντατικοποίηση του διαβάσματος. Συγκεντρώνοντας 17.200 μόρια, και παρότι θεωρεί ότι μπορούσε να πάει καλύτερα, πλέον επικρατεί το αίσθημα ότι είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Στόχος του είναι να εισαχθεί στην Ιατρική Σχολή. «Επέλεξα τη συγκεκριμένη σχολή, γιατί μου αρέσει να προσφέρω, και γιατί θέλω να κάνω ένα επάγγελμα στο οποίο θα νιώθω ότι εξελίσσομαι», αναφέρει.
Χρήστος Μανιάτης, μαθητής Εκπαιδευτηρίων Μπουγά
«Σχετικά με το διάβασμα της φετινής χρονιάς, θεωρώ ότι δεν ήταν τόσο πολλές οι ώρες που χρειάστηκε να δαπανήσω όσο το να κάνω ένα σωστό πρόγραμμα και να είμαι αποδοτικός σε αυτό», λέει ο Χρήστος Μανιάτης στο «Θ». Καταφέρνοντας να συγκεντρώσει 18.120 μόρια για τη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, εξηγεί ότι στράφηκε προς αυτή λόγω της συμπάθειας που έχει προς το μάθημα της Φυσικής και των Μαθηματικών. «Μεταξύ άλλων σχολών προσπάθησα να επιλέξω πρώτη κάποια Πολυτεχνική», καταλήγει.
Της Χριστίνας Μανδρώνη