Παρέμβαση του ΟΣΕ για την επικίνδυνη γέφυρα στον κόμβο Παραδεισίων

Παρέμβαση του ΟΣΕ για την επικίνδυνη γέφυρα στον κόμβο Παραδεισίων

Από το 2019 ο «Μορέας» ζητά άρση επικινδυνότητας

Την επικινδυνότητα της σιδηροδρομικής γέφυρας στον κόμβο των Παραδεισίων του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης – Καλαμάτας αναγνωρίζει ο ΟΣΕ σε έγγραφό του προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο κοινοποιείται -μεταξύ άλλων- και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Στο έγγραφο, η ΟΣΕ Α.Ε. γνωστοποιεί τις μέχρι τώρα ενέργειές της, όσον αφορά στη σιδηροδρομική γέφυρα στον κόμβο Παραδεισίων και του τι πρέπει να γίνει.

Ο ΟΣΕ

Όπως σημειώνει, ειδικότερα, η ΟΣΕ Α.Ε. «αναφορικά µε την κατάσταση γέφυρας του ΟΣΕ στον κόμβο Παραδεισίων άνωθεν της εθνικής οδού Τρίπολης – Καλαμάτας (200µ. περίπου από τον Σ.Σ. Παραδεισίων, χ.θ. 171+700 γραµµής Κ-Μ-Κ, στο τµήµα Τρίπολης – Καλαμάτας που βρίσκεται σε αναστολή κυκλοφορίας), σας ενημερώνουμε ότι, λόγω του κατεπείγοντος και μέχρι την οριστική άρση του προβλήματος, ο ΟΣΕ προέβη σε προσωρινά μέτρα αποκλεισμού διέλευσης πεζών επί της γέφυρας και συγκράτησης µε σύρμα από τις σιδηροτροχιές, των κιγκλιδωµάτων, για αποφυγή τυχόν πτώσης αυτών επί της Ε.Ο. Τρίπολης – Καλαμάτας.

Λόγω της κρισιμότητας του θέματος για τη συντήρηση της γέφυρας και µε δεδομένη την απαίτηση για εξειδικευμένες τεχνικές εργασίες που απαιτούνται για την άρση του προβλήματος, η υπηρεσία µας έχει έρθει σε επαφή µε τεχνικές εταιρίες -που δραστηριοποιούνται στο εν λόγω τεχνικό αντικείμενο- και αναμένει οικονομικές προσφορές, προκειμένου να προβούμε σε κατεπείγουσα ανάθεση έργου συντήρησης της γέφυρας και την οριστική διευθέτηση του προβλήματος».

Στο ίδιο έγγραφο προστίθεται ότι για τα πιο πάνω «έχει ενημερωθεί προφορικά και η “Μορέας Α.Ε.”, με την οποία ο ΟΣΕ βρίσκεται σε συνεχή επαφή – επικοινωνία».

Σε παλαιότερο έγγραφό της η «Μορέας», το οποίο είχε κοινοποιήσει και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, επεσήμαινε, μεταξύ άλλων, ότι «η γέφυρα της σιδηροδρομικής γραμμής του ΟΣΕ, άνω διάβαση του αυτοκινητόδρομου, στη χιλιομετρική θέση 198+640, η οποία δε χρησιμοποιείται πλέον, παρουσιάζει προβλήματα αναφορικά με τη δομική ακεραιότητα συγκεκριμένων στοιχείων της, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο».