«Σεβασμός στον πολίτη!» είναι ο τίτλος δημοσίευσης στο facebook του πρώην υπουργού Δημήτρη Κουσελά, με αφορμή τις συχνές διακοπές που σημειώνονται στην υδροδότηση στην Κυπαρισσία και δη τον οικισμό των Μύλων, όπου και διαμένει.
Στη δημοσίευσή του, το μεσημέρι της Τρίτης, αναφέρεται στις καταστάσεις που βιώνουν το τελευταίο διάστημα και οι οποίες «καταπατούν τα δικαιώματα του πολίτη, κουρελιάζουν την αξιοπρέπειά του και τον καθιστούν έρμαιο των λειτουργιών ενός απαράδεκτου κράτους που δε σέβεται τίποτα και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν!».
Αναλυτικά, η δημοσίευση του κ. Κουσελά έχει ως εξής: «Το τελευταίο χρονικό διάστημα βιώνουμε συνεχώς καταστάσεις που καταπατούν τα δικαιώματα του πολίτη, κουρελιάζουν την αξιοπρέπειά του και τον καθιστούν έρμαιο των λειτουργιών ενός απαράδεκτου κράτους που δε σέβεται τίποτα και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν! Για δεύτερη φορά μέσα σε 5 ημέρες κόβεται απροειδοποίητα το νερό (ΔΕΥΑ Τριφυλίας ) για 24 ολόκληρες ώρες! Έχουμε ένα δίκτυο αμίαντου, που έπρεπε, χρόνια τώρα, να έχει αντικατασταθεί ως άκρως ανθυγιεινό και επικίνδυνο και ταυτόχρονα αντιοικονομικό, αφού το κόστος συντήρησης είναι μεγαλύτερο της αντικατάστασής του!
Ακόμη και τώρα που γράφεται αυτό το κείμενο, δυστυχώς, η βλάβη δεν έχει βρεθεί!
Οι καθ’ ύλην αρμόδιοι επικαλούνται το μεγάλο αριθμό των βλαβών και τη σοβαρή έλλειψη προσωπικού, πρόβλημα που βέβαια χρεώνουν στην κεντρική διοίκηση! Ξεχνούν, βέβαια, και αυτοί και η Δημοτική Αρχή Τριφυλίας ότι τον πολίτη δεν τον αγγίζει ποιος φταίει και ποιος όχι, αλλά το ότι δεν έχει νερό να πιει, να πλυθεί, να μαγειρέψει, να ικανοποιήσει βασικές του ανάγκες! Όμως, η αδιαφορία και η αναλγησία απέναντι στον πολίτη δεν περιορίζονται στη συμπεριφορά της Δημοτικής Αρχής, αλλά κι άλλων κοινωφελών επιχειρήσεων! Πριν από 6 ημέρες κόπηκε για πολλοστή φορά το ρεύμα στις 3.00 π.μ. και αποκαταστάθηκε στις 2.00 μετά το μεσημέρι! Τα συνεργεία αποκατάστασης από την Καλαμάτα κινητοποιήθηκαν στις 10.00 το πρωί! Για 11 ολόκληρες ώρες δεν είχαμε ρεύμα! Αναζήτησα τους υπευθύνους για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση! Η απάντηση που πήρα από συνταξιούχους πρώην στελέχη της ΔΕΗ ήταν: “μη το ψάχνεις, δεν υπάρχει υπεύθυνος, υπάρχουν οι… βλάβες! Δεν απαντά κανένας σε τηλέφωνο και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να στείλεις μήνυμα! Τα έχουν διαλύσει όλα!”.
Ίδια κατάσταση υπάρχει και με τις επικοινωνίες! Πληρώνεις για να έχεις internet και αυτό που έχεις είναι κάτι που “σέρνεται”, το οποίο τελείως απροειδοποίητα κόβεται! Έτσι αναγκάζεσαι να αγοράζεις megabyte με κάρτα ή δεν έχεις! Όταν απευθύνεσαι στους αρμοδίους, σου απαντούν ότι το δίκτυο είναι υπερφορτωμένο ή δεν υπήρξε πρόβλεψη να μπει ΚΑΦΑΟ; Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ο πολίτης να πληρώνει το “μάρμαρο”, να καταρρακώνεται η αξιοπρέπεια του και να διεκδικεί, όντας στο σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα αυτονόητα! Πολλά από τα παραπάνω δεν αφορούν μόνο στην Τριφυλία Μεσσηνίας, αλλά το σύνολο της ελληνικής περιφέρειας!
Ευχαριστώ για την υπομονή σας και ελπίζω κάποιοι να ευαισθητοποιηθούν και κάποιοι άλλοι να κινητοποιηθούν, για να μπει τέλος στην απαράδεκτη αυτή κατάσταση!».
Του Ηλία Γιαννόπουλου