Η δυναμική του Facebook και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα της προβολής είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει, αρκεί πάντα να τηρεί κάποιους βασικούς κανόνες, όπως η συχνή ενημέρωση του περιεχομένου.
Βλέποντας, λοιπόν, το περίφημο «Go Kalamata – Τουριστική Προβολή Δήμου Καλαμάτας», που δημιουργήθηκε, όπως αναφέρει, από το Τμήμα Τουρισμού, παρατηρήσαμε ότι η τελευταία δημοσίευση έγινε στις 15 Ιουλίου 2022 (!).
Δεν ξέρουμε γιατί στο Δήμο Καλαμάτας το παράτησαν, αλλά καλό θα είναι να πιστέψουν σε αυτά τα μέσα και να τα ενημερώνουν. Άλλωστε, είναι και δωρεάν εάν το επιθυμεί ο διαχειριστής, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο Δήμος.
Π.Μπ.