«Η γραμμή Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας και όταν η Hellenic Train ή άλλη Σιδηροδρομική Εταιρεία ζητήσει δρομολόγηση συρμών, τότε ο ΟΣΕ θα προβεί σε εργασίες ανάταξης αυτής».
Αυτή την απάντηση, που δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον και προοπτική για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στη γραμμή Κορίνθου-Καλαμάτας, έδωσαν ο ΟΣΕ και ο διευθύνων σύμβουλός του, Παναγιώτης Τερεζάκης, σε κοινοβουλευτική ερώτηση του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκου Βελόπουλου, προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα.
Ο ίδιος ο υπουργός μεταβίβασε ως απάντηση την απάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, ο οποίος επισημαίνει ότι το ετήσιο σχέδιο δράσης του Οργανισμού για το 2024 περιλαμβάνει το έργο επαναλειτουργίας της γραμμής Κάτω Αχαΐας-Πύργου και την α’ φάση της κανονικοποίησης της γραμμής, έργο που εξαγγέλλεται εδώ και χρόνια.
Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Τερεζάκης σημειώνει: «Όσον αφορά στην επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, είναι μέσω του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης 2024 του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με το οποίο στα έργα ανά δράση περιλαμβάνεται το έργο 1.2.5 “Επαναλειτουργία της μετρικής γραμμής Κάτω Αχαΐας – Πύργος και Α’ φάση κανονικοποίησης”, με προβλεπόμενη ολοκλήρωση την 31η-3-2027. Σύμφωνα με αυτό, ο ΟΣΕ προχωράει στην επικαιροποίηση των μελετών των Συμβάσεων 725 και 733 της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και των Τευχών Δημοπράτησης, σύμφωνα με τις υποδείξεις της αρμόδιας Διαχειριστικής Αρχής».