Πριν 94 χρόνια

Πριν 94 χρόνια

ΧΘΕΣ καθ’ ην ώραν η εξ Αθηνών εις Καλάμας τακτική αμαξοστοιχεία ευρίσκετο μεταξύ Λεονταρίου  – Ρούτσι, λόγω βλάβης της μηχανής της ηναγκάσθη να σταματήση. Όπισθεν της άνω αμαξοστοιχίας ήρχετο μία επικουρική ατμομηχανή ήτις συνεκρούσθη με ταύτην λόγω του ότι ο μηχανοδηγός δεν είχεν αντιληφθή εγκαίρως την στάσιν της ετέρας αμαξοστοιχίας. Ευτυχώς ουδέν δυστύχημα εσημειώθη. Μερικοί υαλοπίνακες εθραύσθησαν και ασημάντους βλάβας υπέστησαν δύο βαγόνια.

-ΣΥΝΕΛΘΟΥΣΑ προχθές η επιτροπή του Ταμείου Υδραυλικών Έργων Παμίσου ενέκρινε τα πρακτικά της ενεργηθείσης δημοπρασίας τριετούς ενοικιάσεως της αλιείας εγχελύων του τμήματος από της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμών – Μεσσήνης, των διωρύγων Ρίνας, Λιγδούς, Κασκούτης και Μαντελάκι μέχρι της συμβολής μετά της διώρυγος Λιγδούς επ’ ονόματι του αναδειχθέντος πλειοδότου Ν. Κότσιρα δια δραχμάς 27.500.

ΕΝΕΚΡΙΝΕ την πρόσληψιν ως τοπογράφου του Δημ. Κ. Οιχαλιώτη και ανέβαλε την απόφασίν της δια τον διορισμόν επιστατών, καθώς και την απόφασιν επί της αιτήσεως αποζημιώσεως του Ν. Φαρίνου, τέλος δε ενέκρινε την πληρωμή οδοιπορικών εξόδων του επί των υδραυλικών μηχανικού Κ. Κωνσταντίνου και ελύθη η συνεδρίασις.