Άγονος ο ένας διαγωνισμός για την τουριστική προβολή της περιφέρειας

Άγονος ο ένας διαγωνισμός για την τουριστική προβολή της περιφέρειας

Επαναπροκηρύχθηκε άμεσα

Στην επαναπροκήρυξη του ενός ηλεκτρονικού διαγωνισμού που αφορά την προβολή και την προώθηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου προχωρά η Περιφέρεια, καθώς, σύμφωνα με την απόφαση της περιφερειακής επιτροπής, ο διαγωνισμός υπήρξε άγονος, αφού δεν υποβλήθηκε καμία προσφορά.

Πρόκειται για τον διαγωνισμό που έχει τίτλο «Σχεδιασμός και υλοποίηση συνδυαζόμενων ενεργειών προβολής και προώθησης του προορισμού Πελοπόννησος», στο πλαίσιο του Έργου «Προώθηση Τουρισμού (Εκδηλώσεις/Διοργανώσεις/ Φεστιβάλ – Μελέτες – Ψηφιακά Κανάλια) για το έτος 2024», προϋπολογισμού 274.040 ευρώ.

Επαναπροκήρυξη

Αντικείμενο του έργου είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση συνδυαζόμενων ενεργειών προβολής και προώθησης του προορισμού «Πελοπόννησος». Ειδικότερα, περιλαμβάνεται ο εμπλουτισμός και η διαχείριση των ψηφιακών καναλιών τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου και η μελέτη και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος ταξιδιών εξοικείωσης bloggers και influencers, μέσα από την πλατφόρμα visitpeloponnese.com. Ο διαγωνισμός θα γίνει μέσω ΕΣΗΔΗΣ και η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 23η/08/2024 και ώρα 15:00.

Δράσεις

Το έργο περιλαμβάνει δύο δράσεις. Η πρώτη, όπως είπαμε, αφορά στον εμπλουτισμό και τη διαχείριση των οικείων ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου, mythicalpeloponnese (facebook, Instagram, youtube), καθώς και στη διαχείριση της οικείας ψηφιακής πλατφόρμας τουριστικής προβολής, visitpeloponnese.com.

Σε αυτή τη δράση περιλαμβάνεται, επίσης, η σύνταξη οδηγού εφαρμογής brand, με επικαιροποιημένα χαρακτηριστικά σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση, και ο σχεδιασμός βασικών υλικών επικοινωνίας για την υλοποίηση του Πλάνου Δημοσιότητας.

Το τρίτο σκέλος της πρώτης δράσης είναι η υλοποίηση πλάνου δημοσιότητας και διαχείριση λογαριασμών και το τέταρτο ο καθορισμός στρατηγικής διαχείρισης και πλάνου ενεργειών του portal visitpeloponnese.com, όπου πρέπει να γίνει η διαχείριση και επικαιροποίηση περιεχομένου της πλατφόρμας, αλλά και η ανανέωση της αρχικής σελίδας 4-5 φορές την εβδομάδα, ώστε να κινεί το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Η δεύτερη δράση του διαγωνισμού αφορά τη μελέτη και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος ταξιδιών εξοικείωσης bloggers και influencers, μέσω του πληροφοριακού συστήματος visitpeloponnese.com

Της Βίκυς Βετουλάκη