Ασκήσεις… προβολής της αεροπορικής σύνδεσης με Θεσσαλονίκη

Ασκήσεις… προβολής της  αεροπορικής σύνδεσης με Θεσσαλονίκη

Αποφάσισε η Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας

Το θέμα της περαιτέρω δημοσιοποίησης και προβολής της αεροπορικής σύνδεσης της Καλαμάτας με τη Θεσσαλονίκη συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, στη χθεσινή συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής. Στόχος η άντληση μεγαλύτερης τουριστικής προστιθέμενης αξίας για την περιοχή από τη συγκεκριμένη δράση.

Σύμφωνα με την εισήγηση του θέματος, και στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής, ο Δήμος Καλαμάτας ξεκινά πρόγραμμα προβολής σε τρίτους προορισμούς. Ξεδιπλώνει μια σταδιακή πολιτική παρουσιάσεων (roadshows) που θα συνοδεύουν την παρουσία του Δήμου σε κλασικές και χρήσιμες εκθέσεις τουρισμού στο εσωτερικό ή εξωτερικό. Συγκεκριμένα, για το 2024 προβλέπεται η πρώτη πιλοτική παρουσίαση του προορισμού «Καλαμάτα» στην πόλη της Θεσσαλονίκης, η οποία συνδέεται και αεροπορικά με το αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» της Καλαμάτας. Αυτή η πρώτη πράξη της λεγόμενης «Διπλωματίας Πόλεων», καθώς και ένα ταξίδι εξοικείωσης δημοσιογράφων της μακεδονικής πόλης, που θα επισκεφτούν το Δήμο Καλαμάτας, θα καταγράψουν και θα προβάλουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού για τους αναγνώστες και δυνητικούς επισκέπτες από τη Βόρεια Ελλάδα.

Η «Διπλωματία Πόλεων» είναι μια στρατηγική προβολής που χρησιμοποιείται όλο και πιο διευρυμένα τα τελευταία χρόνια από πόλεις και Δήμους για να προβάλουν με θεσμοποιημένο και προγραμματικό τρόπο τα ανταγωνιστικά τους πλεονέκτημα ως προορισμοί για την προσέλκυση επισκεπτών και επενδυτών από το εσωτερικό και το εξωτερικό.

Τα ταξίδια εξοικείωσης (fam και press trip) είναι επίσης μια διαχρονική μεθοδολογία παρουσίασης και προβολής των προορισμών προς τρίτους τόπους και ξένο κοινό.

Η πρόσκληση δημοσιογράφων από μια θεσμική αρχή υπεύθυνη για την τουριστική προβολή αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο μη συμβατικής παρουσίασης ενός τόπου. Τα δημοσιογραφικά κείμενα που τυπώνονται στα μέσα ή αναρτώνται στο διαδίκτυο αποτελούν έναν έγκυρο οδηγό προορισμού για κάθε ενδιαφερόμενο.

Στο πλαίσιο αυτό και ο Δήμος Καλαμάτας προχωρά στην ανάθεση δύο έργων που θα πλαισιώσουν και τις υπόλοιπες δράσεις εξωστρέφειας και τουριστικής προβολής του, με προϋπολογισμό 12.400 ευρώ, για την κάλυψη των δαπανών που θα προκύψουν.

Ειδικότερα, η πρώτη έχει τίτλο “Σχεδιασμός και οργάνωση της παρουσίασης του προορισμού “Καλαμάτα”» σε ειδική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη σε τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους (συμπεριλαμβάνονται εισιτήρια και διαμονή δύο ατόμων από το Δήμο).

Η δεύτερη περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την οργάνωση ταξιδιού εξοικείωσης (press trip) τεσσάρων δημοσιογράφων από τη Θεσσαλονίκη στην Καλαμάτα.

Α.Π.