Εργαλείο προβολής των επιχειρήσεων θεματικού τουρισμού

Εργαλείο προβολής των  επιχειρήσεων θεματικού τουρισμού

Με κέρδος την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη Μεσσηνία

Ο τουρισμός στην Ελλάδα αυξάνεται κατακόρυφα τους καλοκαιρινούς μήνες, κατά τη διάρκεια των οποίων οι περισσότερες περιοχές γεμίζουν τουρίστες, τα αεροδρόμια δε σταματούν να υποδέχονται γεμάτες πτήσεις και οι επιχειρήσεις αποκτούν ζωή.

Καθώς το ζητούμενο όμως σήμερα, τόσο εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας όσο και εκ μέρους των παραγόντων του τουρισμού, είναι η επέκταση της σεζόν και κατά το δυνατόν ο 365 μέρες τουρισμός, ο τουρισμός όλο το χρόνο, η επέκταση και προς το θεματικό τουρισμό κρίνεται αναγκαία και απαραίτητη.

Προς την κατεύθυνση αυτή γίνονται κάποιες ουσιαστικές κινήσεις και στη Μεσσηνία. Ο ιστότοπος experienceskalamata.com, στον οποίο προβάλλονται επιχειρήσεις που προσφέρουν θεματικές τουριστικές εμπειρίες και αποσκοπεί στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο “ΗΡΑ” από το Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας – Messinia Forum.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης, Γιάννης Κολοβός, ανέφερε ότι το Messinia Forum και επιχειρήσεις του θεματικού τουρισμού “συμπορευτήκαμε για να κάνουμε μια τεράστια προσπάθεια, ώστε να δώσουμε μια καινούργια ταυτότητα στην περιοχή μας. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε μια ταυτότητα, η οποία αφορούσε ένα πολύ μικρό συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και πολύ συγκεκριμένες δραστηριότητες που μπορούσαν να γίνουν στην περιοχή μας”.

Όπως συνέχισε ο κ. Κολοβός, “προσπαθήσαμε μέσα από το θεματικό τουρισμό να δημιουργήσουμε μια διεύρυνση και μια επιμήκυνση του τουριστικού προϊόντος. Είχαμε πει ότι θα δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα δυναμική, on line, στην οποία να μπορούν να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν κάποιες προϋποθέσεις.

Αυτή η πλατφόρμα δημιουργήθηκε χάρη σε αυτό που πιστέψαμε εμείς και οι επιχειρήσεις, στις οποίες θέλω να πω συγχαρητήρια, γιατί ήταν αυτές που πίστεψαν σε αυτό, έχουν κάνει τη χρηματοδότηση, έχουν δώσει και αφιερώσει αρκετές ώρες για να μπορέσει να δημιουργηθεί αυτή η πλατφόρμα, για να δημιουργήσουμε έναν κατάλογο, ένα μενού για τα ξενοδοχεία, για τον επισκέπτη, για το φιλοξενούμενο που θα έρθει στην περιοχή”.

Μέχρι τώρα μέσα από τη σελίδα experienceskalamata.com παρουσιάζονται 25 επιχειρήσεις θεματικού τουρισμού, ενώ από την επόμενη εβδομάδα, ανακοίνωσε ο κ. Κολοβός, το περιεχόμενο θα είναι και στην αγγλική γλώσσα. Επίσης, εκτός από τον ιστότοπο, έχουν εκδοθεί και φυλλάδια, που διατίθενται στα ξενοδοχεία και σε άλλα σημεία από τα οποία διέρχονται επισκέπτες, ενώ έχουν κατασκευαστεί και μικρές ξύλινες επιγραφές, για τα καταστήματα εστίασης, με το barcode της ιστοσελίδας για την πραγματοποίηση ψηφιακής περιήγησης.

Κλείνοντας ο πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης σημείωσε ότι είναι πρώτη φορά στην Ελλάδα που συλλογικά επιχειρήσεις εστίασης δημιουργούν κοινό ιστότοπο για την παρουσίαση των δραστηριοτήτων τους.

Στη συνέντευξη Τύπου μίλησαν ο Τρύφωνας Δούβρης από την επιχείρηση Explore Messinia, ο Κωνσταντίνος Ψαρούλης από την οινοποιία Ψαρούλη και ο Αργύρης Βλάχος από την επιχείρηση Messinian Travelers.

Αναφέρθηκαν με ικανοποίηση στη δημιουργία της ιστοσελίδας experienceskalamata.com, τόσο για την προβολή της δραστηριότητάς τους όσο και επειδή είναι σημαντικό να υπάρχει συλλογικότητα απέναντι στον κοινό σκοπό, που είναι η ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.