Εκρηκτική άνοδος της ζήτησης για λιγότερο γνωστές περιοχές σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, ανάμεσά τους η Ελλάδα και συγκεκριμένα η Πελοπόννησος, παρατηρείται από τους Βρετανούς ταξιδιώτες.
Αυτό αποκάλυψε, σύμφωνα με το «Money-tourism», ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet Holidays, Garry Wilson, αποδίδοντας τη μετάβαση αυτή στις ταξιδιωτικές επιλογές των παραθεριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο στη βελτίωση των ξενοδοχειακών κι εν γένει των υποδομών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τελευταία αυξάνεται η δημοτικότητα της Πελοποννήσου και αναδύονται στην Ελλάδα, όπου υλοποιούνται πλήθος επενδύσεων αυτή την περίοδο, μικρότεροι και λιγότερο γνωστοί προορισμοί.
Επίσης, η easyJet holidays εγκαινίασε διακοπές στη Σκιάθο φέτος, με το νησί να αναδεικνύεται σε δημοφιλή προορισμό για τους Βρετανούς ταξιδιώτες.
Ακόμα, υπάρχει ζήτηση για την Αίγυπτο, όπου ιδιαίτερη αναφορά κάνει η εταιρεία στις κρουαζιέρες στο Νείλο, σε συνδυασμό με διαμονή σε ξενοδοχεία, στο πλαίσιο του χειμερινού της προγράμματος Luxor.
Χάρη δε στις επενδύσεις που υλοποιούνται, και το Αγκαντίρ στο Μαρόκο έχει αυξήσει τη δημοτικότητά του.
Σύμφωνα με τον κ. Wilson, οι ταξιδιώτες εμφανίζονται πρόθυμοι να επισκεφθούν νέους προορισμούς, όπου πραγματοποιούνται επενδύσεις σε νέα ξενοδοχεία ή υποδομές. «Αυτό στο οποίο επικεντρωνόμαστε είναι η βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη, με τη δυνατότητα να προσφέρουμε πραγματικά καλό value στους πελάτες μας», υπογράμμισε σχετικά.