Πρώτο κουδούνι με ελλείψεις διδακτικού προσωπικού στην Καρδαμύλη

Πρώτο κουδούνι με ελλείψεις  διδακτικού προσωπικού στην Καρδαμύλη

Μόνο ως «αισιόδοξη» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η χθεσινή επιστροφή των μαθητών στις σχολικές αίθουσες της Καρδαμύλης, καθώς οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.

Σύμφωνα με όσα κάνουν γνωστά γονείς της περιοχής, παρότι το Γυμνάσιο Καρδαμύλης έχει περίπου 100 μαθητές και 6 τμήματα, ξεκίνησε τη νέα σχολική χρονιά με μόλις 3 καθηγητές, ενώ αναρωτιούνται τι θα γίνει.

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και η Λαϊκή Συσπείρωση Δυτικής Μάνης, η οποία στην παρέμβασή της επισημαίνει ότι η σχολική χρονιά για το Γυμνάσιο Καρδαμύλης ξεκινά σε καθεστώς διάλυσης.

«Στο Γυμνάσιο Καρδαμύλης», σημειώνεται, «είναι τοποθετημένοι μέχρι στιγμής τρεις μόλις καθηγητές και η διευθύντρια, για να καλύψουν τις ανάγκες του σχολείου.

Αποτέλεσμα των ελλείψεων είναι να στοιβάζονται οι μαθητές σε λιγοστά τμήματα και οι ελάχιστοι εκπαιδευτικοί να γυρνάνε από τμήμα σε τμήμα για να κάνουν παιδοφύλαξη!

Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας απέναντι στα προβλήματα αυτά, σε όλη την Ελλάδα, είναι πως κάνει “εξορθολογισμό” και συνιστά σε καθηγητές, μαθητές και γονείς να κάνουν υπομονή!

Διαψεύδονται στην πράξη οι θριαμβολογίες της κυβέρνησης ότι τα προβλήματα στην Παιδεία έχουν σχεδόν λυθεί!

Η κατάσταση δεν πάει άλλο! Αυτό δεν είναι εξορθολογισμός, αλλά επικίνδυνη πολιτική για τα δικαιώματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών!

Σε μια περιοχή που όλοι επαίρονται για το τουριστικό θαύμα, που ετοιμάζονται να γεμίσουν τα βουνά με ανεμογεννήτριες για να θησαυρίσουν οι μεγάλες εταιρείες ΑΠΕ, τα παιδιά του λαού δεν έχουν τις στοιχειώδεις συνθήκες για να καλύψουν τις ανάγκες τους στη μόρφωση.

Απαιτούμε: Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς. Με ευθύνη του Δήμου να ολοκληρωθούν τώρα οποιεσδήποτε εργασίες αφορούν στην ασφαλή λειτουργία του σχολείου. Να εξασφαλιστεί τώρα η μεταφορά των μαθητών από όλα τα χωριά της Δυτικής Μάνης. Να εξασφαλιστεί επαρκής χρηματοδότηση από το Δήμο της Δυτικής Μάνης για τις σχολικές υποδομές και τη λειτουργία των σχολείων».

Χρ.Μ.