«Παραδοχή της κυβέρνησης: Ούτε έτοιμες μελέτες, ούτε χρηματοδότηση, ούτε χρονοδιάγραμμα για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα»

«Παραδοχή της κυβέρνησης: Ούτε έτοιμες  μελέτες, ούτε χρηματοδότηση, ούτε χρονοδιάγραμμα για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα»

Συζήτηση επίκαιρης ερώτησης Αλέξη Χαρίτση για το δρόμο

Με προϋπολογισμό «μαμούθ», αλλά χωρίς χρηματοδότηση και μελέτες που «θα» παραδοθούν, απαντά  η κυβέρνηση για την υλοποίηση του κρίσιμου έργου του οδικού άξονα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, σύμφωνα με όσα παραδέχτηκε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Ταχιάος κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσε για το συγκεκριμένο ζήτημα ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της «Νέας Αριστεράς» και βουλευτής Μεσσηνίας, Αλέξης Χαρίτσης.

Ο κ. Χαρίτσης στηλίτευσε αρχικά «την απουσία του κρυπτόμενου  για άλλη μια φορά  αρμόδιου υπουργού κ. Σταϊκούρα», τονίζοντας ότι «…ο υπουργός προτιμάει να ενημερώνει σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις βουλευτές του κόμματός σας ή να πηγαίνει σε εγκαίνια έργων μικρότερης σπουδαιότητας και όχι να έρθει στη Βουλή να απαντήσει…». 

Παράλληλα, απηύθυνε πολύ συγκεκριμένα ερωτήματα στον υφυπουργό για το εάν έχουν παραδοθεί οι μελέτες της Ολυμπίας οδού, εάν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση και, τέλος, εάν υπάρχει, έστω, ένα υποτυπώδες χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση αυτού του έργου.

Οι απαντήσεις του υφυπουργού κ. Ταχιάου ήταν αποκαρδιωτικές.

Και αποδεικνύουν τον εμπαιγμό της κυβέρνησης προς τους πολίτες της Μεσσηνίας και της Ηλείας.

Οι μελέτες, που θα παραδίδονταν τον Μάρτιο, δεν έχουν παραδοθεί ακόμα, τα σενάρια για την περιοχή του Καϊάφα παραμένουν άγνωστα, χρηματοδότηση όχι απλώς δεν υπάρχει, αλλά δεν έχει καν διερευνηθεί και το μόνο που έγινε γνωστό είναι ο υπερτριπλασιασμός σχεδόν του προϋπολογισμού του έργου στα 700.000.000 ευρώ (!), κάτι που θα πρέπει να εξηγηθεί αναλυτικά.

Στη δευτερολογία του ο κ. Χαρίτσης ανέφερε ότι η Πελοπόννησος και η Δυτική Ελλάδα, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, κατατάσσονται ανάμεσα στις 20 χειρότερες περιφέρειες της Ευρώπης όσον αφορά στη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό, προκειμένου να γίνει απολύτως σαφής η αναγκαιότητα για την υλοποίηση έργων υποδομής σε αυτές τις δύο περιοχές.

Καταλήγοντας, ο κ. Χαρίτσης επισήμανε έντονα το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, κάνοντας ειδική αναφορά σε μια σειρά από πρόσφατα θανατηφόρα ή με σοβαρούς τραυματισμούς τροχαία ατυχήματα στο δρόμο «καρμανιόλα», λέγοντας ότι δε χρειάζεται κάτι άλλο για να καταδειχθεί η αναγκαιότητα αυτού του έργου.