Τα
τρένα στη Μεσσηνία έχουν να σφυρίξουν αρκετά χρόνια και είναι αβέβαιο αν αυτό θα
συμβεί ποτέ ξανά… Πλέον το δίκτυο είναι λεηλατημένο, όπως λεηλατημένοι είναι
και αρκετοί σταθμοί, με το χρόνο να έχει σταματήσει…
Μέσα
από φωτογραφίες του Γιώργου Γεωργόπουλου, όμως, το «Θάρρος» σας ταξιδεύει σήμερα
στα χρόνια που τα τρένα κυκλοφορούσαν στις ράγες και της Μεσσηνίας και οι
σταθμοί ήταν γεμάτοι από επιβάτες.
Ο
κ. Γεωργόπουλος, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αθήνα, είναι μέλος του
Συλλόγου Φίλων των Σιδηροδρόμου, ενώ έχει καταγωγή από την Καλαμάτα, όπου και
έζησε. Αυτό, άλλωστε, φαίνεται και από τις πολλές φωτογραφίες με τρένα που έχει
τραβήξει στην περιοχή μας, περιμένοντας πολλές φορές δίπλα στις ράγες για να πετύχει
το κατάλληλο κλικ την κατάλληλη στιγμή…
Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, κάποιες εξ αυτών και τον ευχαριστούμε που μας έδωσε το δικαίωμα να τις δημοσιεύσουμε.
Η 428 για Τρίπολη-Καλαμάτα στην Κόρινθο, 1989
1990, Μελιγαλάς
1988: Η 302 από Καλαμάτα για μηχανοστάσιο1988: Το 429 επιβιβάζει και ετοιμάζεται για αναχώρηση από Καλαμάτα1988: Σταθμός Καλαμάτας
1987: Η 424 από Καλαμάτα για το μηχανοστάσιο
1987, από Άνω Λιόσια: Η 307 (ταχεία της Κυπαρισσίας)Η ταχεία 307 για Αθήνα- Πειραιά, έτοιμη για αναχώρηση από το σταθμό της Κυπαρισσίας
Οκτώβριος 1988: Η 422 για Τρίπολη – Καλαμάτα στα Λιόσια, έξω από τη βάση αεροπορικών κατασκευών (ΜΑΚ)
13/6/88, το μεικτό από Τρίπολη προς Καλαμάτα στο Ίσσαρι, διασταύρωση με το 4259/9/88: Η 1345 από Καλόνερο1988, Βαλύρα4/4/1988: Η 427 από ΚαλαμάταΣκάλα Μεσσηνίας, 8/4/89, δρομολόγιο 13461988: Μηχανοστάσιο Καλαμάτας με ΟΛΑ τα τζάμια γερά
Καλαμάτα, Ιούλιος, 1988
1988: Το GMN (ι) στο Ασπρόχωμα
Η Α/Α GANZ MAVAG Α-6467 Ουγγαρίας για Τρίπολη – Καλαμάτα στο σταθμό της Κορίνθου το 1987
Η 429 από Καλαμάτα το 1989
Ασπρόχωμα, 1988Η 302 στη Σκάλα Μεσσηνίας το 1987
Κόρινθος 1988 και η «Γαλλίδα» για Καλαμάτα ξεδιψάει να βγάλει τον ανήφορο
18/1/2003: Η Κυπαρισσία γεμάτη Α/Α και ο σταθμάρχης έχει δώσει ελεύθερη γραμμή για Καλό Νερό
Βαλύρα, 6/8/89
1989 Προς Καλαμάτα το τοπικό Κυπαρισσίας (Δρομολόγιο 1345)
Ιανουάριος 1989 η 425 (δρομολόγιο Καλαμάτας – Αθηνών) πλησιάζει την Τρίπολη
Η Η 426 από Κόρινθο το 1989 έχει μπει στην γραμμή αριστερά προς Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα, το πασάτζο έχει ανοίξει και η κυκλοφορία αποκαθίσταται με την κραταιά τότε ΕXPRESS SERVICE και με το Best seller ΙΧ της εποχής FIAT 127
Να σημειωθεί πως οι φωτογραφίες, όπως και πολλές ακόμα, υπάρχουν στο Facebook, στη σελίδα «Traino & Co».