Έχουμε γράψει ξανά για τη χρήσιμη υπηρεσία που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας, αλλά, δυστυχώς, στο σημείο που είναι δύσκολα κάποιος την εντοπίζει.
Αναφερόμαστε στα «Αιτήματα πολιτών». Εκεί ο κάθε κάτοικος μπορεί να αναφέρει διάφορα ζητήματα που αφορούν στην περιοχή του, από φωτισμό και ανακύκλωση μέχρι καθαρισμό πλύσιμο κάδων.
Στο παρελθόν η συγκεκριμένη υπηρεσία δούλευε άψογα και άμεσα ερχόταν απάντηση με το ποιος υπάλληλος «χρεώθηκε» το αίτημα, ενώ ακολουθούσε απάντηση.
Δυστυχώς, όμως, το τελευταίο διάστημα υπολειτουργεί, καθώς σε πολλά αιτήματα δεν υπάρχει καν απάντηση, ενώ σε άλλα αυτή καθυστερεί πολύ, με το πρόβλημα να μη λύνεται.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε αίτημα για καμένη λάμπα φωτισμού στη Δημοτικού Πάρκου, δρόμο που καθημερινά διασχίζουν εκατοντάδες κόσμου και σε ένα σημείο υπάρχει σκοτάδι.
Το αίτημα στάλθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου, υπάλληλος απάντησε έπειτα από ένα μήνα ότι το αίτημα προωθήθηκε στο συνεργείο συντήρησης, αλλά ακόμα η λάμπα παραμένει καμένη, άρα σβηστή.
Μήπως θα έπρεπε ο Δήμος Καλαμάτας, που θέλει να περηφανεύεται ότι τεχνολογικά τα πάει καλά, να βάλει έναν υπάλληλο που να ασχολείται με τα αιτήματα και να τα προωθεί στα αρμόδια τμήματα;
Τέλος, να αναφέρουμε ξανά πως η συγκεκριμένη υπηρεσία προς τους πολίτες είναι πολύτιμη και δε θα έπρεπε να είναι κρυμμένη τόσο χαμηλά στην ιστοσελίδα. Ας της αλλάξουν θέση και ας την παρουσιάσουν στον κόσμο… μόνο καλό μπορεί να κάνει αυτό στην εικόνα του Δήμου.
Π.Μπ.