Για δεύτερη συνεχή χρονιά ο ΓΣ ΑΚΡΙΤΑΣ 2016 παραμένει και το 2024 ο πιο αναπτυσσόμενος σύλλογος στίβου στην Πελοπόννησο και ο 1ος βαθμολογικά ανάμεσα στους 4 συλλόγους της Μεσσηνίας. Η κατάταξη ανακοινώθηκε πρόσφατα και αφορά στην ετήσια αξιολόγηση 364 συλλόγων σε όλη την Ελλάδα από την Ομοσπονδία Στίβου (ΣΕΓΑΣ),
Πιο συγκεκριμένα, ο ΓΣ ΑΚΡΙΤΑΣ 2016 είναι στην 82η θέση πανελληνίως με 1.483 βαθμούς και μάλιστα πέτυχε αυτή την κατάταξη χωρίς να κάνει μεταγραφές.
Ο ΓΣ Μεσσηνιακός είναι στην 125η θέση πανελληνίως με 920 βαθμούς και ακολουθούν ο ΦΟ Μεσσηνίας (Κυπαρισσία) στην 198η θέση πανελληνίως με 337 βαθμούς και ο Σύλλογος Αθλουμένων Μεσσήνης στην 247η θέση πανελληνίως με 151 βαθμούς.
Η βαθμολόγηση προκύπτει από το άθροισμα των επιτυχιών κάθε συλλόγου σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες στα εθνικά πρωταθλήματα στίβου που διεξήχθησαν το 2024.
Όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι του καλαματιανού συλλόγου «Ο ΓΣ ΑΚΡΙΤΑΣ από το 2016 εφαρμόζει ένα πρωτοποριακό προπονητικό πρόγραμμα Ακαδημιών (για παιδιά ηλικιών 4 με 14 ετών) που αποδίδει καρπούς και είναι σίγουρο ότι και τα επόμενα χρόνια θα συνεχιστεί η ανοδική πορεία του συλλόγου.
Το 2024 ο σύλλογος κατάφερε να έχει 3 αθλητές και αθλήτριες στην Εθνική Ομάδα Στίβου που μας εκπροσώπησαν σε διεθνείς αγώνες στο εξωτερικό!
Το υψηλό επίπεδο των προπονητών του συλλόγου που είναι οι Λούης Τσάτουμας, Κώστας Δρακόπουλος, Κώστας Κουβαράς, Γιάννης Πατρινιός και η σταθερή δέσμευση της διοίκησης με πρόεδρο τον κ.Πέτρο Παπαδόπουλο για ακόμη καλύτερες συνθήκες εκγύμνασης και υποστήριξης των παιδιών, αποτελούν την βάση των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων σε επιτυχίες».
Τέλος, οι άνθρωποι του Ακρίτα αισθάνονται την ανάγκη να αναφερθούν στους υποστηρικτές τους, λέγοντας: «Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Καλαμάτας, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και πολλές τοπικές επιχειρήσεις που σταθερά στηρίζουν τις προσπάθειες του συλλόγου και τους σημαντικούς αγώνες που διοργανώνουμε.
Και πάνω από όλους να ευχαριστήσουμε τους γονείς που φέρνουν τα παιδιά τους στο στίβο και εμπιστεύονται τον ΓΣ ΑΚΡΙΤΑ για την αθλητική τους παιδεία».