Παρέμβαση Τζαμουράνη και Χανδρινού για τα προβλήματα στη σχολική κοινότητα

Παρέμβαση Τζαμουράνη και Χανδρινού για τα προβλήματα στη σχολική κοινότητα

Για τα προβλήματα στη σχολική κοινότητα τοποθετούνται τα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής, Βασίλης Τζαμουράνης και Σπύρος Χανδρινός, από την παράταξη «Καλαμάτα_Μετά».

Αναφέρουν σχετικά: «Ενώ τα προβλήματα σε ό,τι αφορά τη σχολική κοινότητα συνεχώς γιγαντώνονται, σύμφωνα με τις καταγγελίες γονέων και εκπαιδευτικών, για άλλη μια φορά η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας, στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής τη Δευτέρα, παρουσίασε μια εικόνα ότι στα σχολεία τα πράγματα είναι καλά (τελευταία αποφεύγει τις εξωπραγματικές αλλά και προκλητικές φράσεις που μέχρι πρόσφατα μας έλεγε, ότι δηλαδή στα σχολεία το έργο που γίνεται είναι “πρωτόγνωρο”). 

Την ίδια στιγμή στο 6ο Δημοτικό Σχολείο τα νερά της βροχής έμπαιναν στο εσωτερικό αιθουσών, απειλώντας με καταστροφή την βιβλιοθήκη του σχολείου.

Ζητήσαμε από τη Δημοτική Αρχή να μας εξηγήσει πώς παρέχονται στα σχολεία τα υλικά που έχουν άμεση ανάγκη, πώς επισκευάζονται, για παράδειγμα, τα φωτοτυπικά, αν τα σχολεία βρίσκονται σε κατάσταση ασφαλή και άνετη για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, και τονίσαμε ότι πρέπει να ενισχύσει τους πόρους για τις επισκευές και συντηρήσεις στα σχολικά κτήρια.

Η απάντηση που δόθηκε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ήταν ότι τα κάνει όλα καλά, ενώ είπε ότι κάποιοι καθηγητές “βλέπουν πολλή τηλεόραση” και έχουν επηρεαστεί και υπερβάλλουν στις απαιτήσεις τους από το Δήμο…

Ο ίδιος ο δήμαρχος παραδέχτηκε ότι τα χρήματα που δίνονται από το αρμόδιο υπουργείο για τα σχολεία είναι “ψίχουλα”. Είναι “ψίχουλα”, μόνο που ο ίδιος, ο οποίος είναι και πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, πρέπει να προβεί και σε πράξεις, να γίνει επιτέλους πιεστικός και διεκδικητικός για να πάρουν τα σχολεία αυτά που δικαιούνται.

Ζητάμε, τέλος, από τη Δημοτική Αρχή να ενισχύσει τους πόρους που διατίθενται για τα σχολεία του Δήμου μας, να προβεί άμεσα στις αναγκαίες επισκευές και συντηρήσεις στα σχολικά κτήρια, να συνεργαστεί με τις

Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με τους Συλλόγους των Εκπαιδευτικών, με την Ένωση Γονέων και να δημιουργήσει μια εφαρμογή “Διαύγειας” για να ξέρουν οι υπηρεσίες, τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, ποιο σχολείο έχει πάρει και τι και ποιο δεν έχει».