Ερωτήσεις για την αγροτική οδοποιία τέθηκαν, για άλλη μια φορά, στην 6η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας. Τα προβλήματα που προκλήθηκαν και προκαλούνται την περίοδο της ελαιοσυγκομιδής, η οποία είναι σε εξέλιξη, από τους αδιάβατους αγροτικούς δρόμους, είναι πολλά και με σοβαρές συνέπειες, αφού οι πολίτες δεν μπορούν να προσεγγίσουν με ασφάλεια τις καλλιέργειές τους. «Ενημέρωση για την αποκατάσταση των αγροτικών δρόμων, σε ποιες Δημοτικές Κοινότητες έχει πραγματοποιηθεί, σε ποιες Δημοτικές Κοινότητες δεν έχει πραγματοποιηθεί και πότε χρονικά έχει προγραμματιστεί να αποκατασταθεί σε κάθε μία από αυτές» ήταν το θέμα που έθεσε ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Τριφυλία Πρωταγωνίστρια», Περικλής Κανελλόπουλος.
Στην εισήγησή του τόνιζε: «Είναι η 3η φορά που θέτω το θέμα στη λογοδοσία, γιατί είναι πολύ σοβαρό και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε ένας αγροτικός Δήμος. Το θέμα της αγροτικής οδοποιίας, νομίζω, πρέπει να είναι πρωτεύον. Ξέρουμε όλοι τι γίνεται με την αγροτική οδοποιία και επίσης πόσο δύσκολο είναι από την πλευρά του Δήμου να τη διαχειριστεί. Αυτό που έχω αντιληφθεί είναι ότι ο Δήμος ασχολείται με την αγροτική οδοποιία επιδερμικά. Δεν έχει σχέδιο, δεν έχει προγραμματισμό, δεν κινείται συγκροτημένα. Αυτό το αποδεικνύει, πέραν του ότι υπάρχουν χωριά όπου δεν έχουν πάει ποτέ μηχανήματα του Δήμου, ότι πριν από δύο μήνες περίπου ένα χωριό αναζήτησε δωρητή – χορηγό για να βελτιώσει την αγροτική του οδοποιία. Θα ξέρετε όλοι ότι σε πολλά χωριά οι κάτοικοι συγκεντρώνουν χρήματα μεταξύ τους για να πάρουν ιδιωτικά μηχανήματα και να κάνουν τις επεμβάσεις που χρειάζονται, πέραν της προσωπικής εργασίας».
Ο ίδιος ζήτησε από τον αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας «να μας απαντήσετε για το σχεδιασμό. Μας είπατε την προηγούμενη φορά και το τονίσατε, ότι τα μηχανήματα θα πάνε παντού. Δεν πάνε, όμως, παντού». Απαντώντας ο αντιδήμαρχος Αντώνιος Βλάχος είπε πως «όταν μπορέσουν θα πάνε» και συμπλήρωσε ότι «ο Δήμος είναι από το Navarino μέχρι τον Αετό, μέχρι το Σελλά… […] Είναι τεράστιος. Έχουμε τρία γκρέιντερ. Έχουμε προσπαθήσει κι έχουμε κάνει πολλά πράγματα… […] Η εργολαβία έχει δοθεί. Κάτι έγινε στον Αετό, δε φτάσανε τα λεφτά… Γαργαλιάνους έχουμε κάνει. Τώρα, αυτή τη στιγμή, είναι στα Φιλιατρά. Τώρα βάζουμε στην Κυπαρισσία. Πάει σταδιακά, σιγά σιγά. Έχουμε κάνει πολλά. Πήγαμε στη Λεντεκάδα, πήγαμε στου Ντάρα, στα χωριά πάνω. Είναι μεγάλο το αγροτικό δίκτυο. Το άλλο τώρα είναι στη Δ.Ε. Αυλώνος. Το διαχειρίζεται ο κ. Φιλντίσης, που είναι εντεταλμένος, δεν είναι σήμερα εδώ, και θ’ ανέβει σιγά σιγά πάνω, όταν τελειώσει εκεί». Παρεμβαίνοντας ο κ. Κανελλόπουλος σχολίασε: «Μα, πριν από τέσσερις μήνες μάς είπατε για την Αυλώνα ότι είναι στο Καλό Νερό και θα ανέβει επάνω. Πότε θ’ ανέβει; Όλοι διαμαρτύρονται. Δεν μπορεί να πηγαίνουν τα μηχανήματα σ’ ένα χωριό και να κάθονται ένα μήνα, να φτιάχνουν όλη την αγροτική οδοποιία. Νομίζω πως πρέπει να δοθεί μια προτεραιότητα, να πάει σ’ όλα τα χωριά, τουλάχιστον στους κεντρικούς αγροτικούς δρόμους…».
Παίρνοντας το λόγο η δημοτική σύμβουλος της παράταξης «Τριφυλία Ενωμένοι», Σταματία Αλεξοπούλου, που είχε θέσει και η ίδια θέμα για την αγροτική οδοποιία, σημείωσε: «Όσα χρόνια είμαι στο Δήμο, περίπου 14, πρώτη φορά είδα εξώδικο από αγανακτισμένους ανθρώπους για να πάνε στα κτήματά τους. Τελειώνει η ελαιοσυγκομιδή. Από τον Οκτώβρη που έπρεπε να είμαστε κάπως έτοιμοι, δεν είπα να πάμε στο 100%, αλλά δεν έχουμε κάνει ούτε το 10%. Σε συγκεκριμένα σημεία, κε αντιδήμαρχε, δεν έχει περάσει. Πλατάνια, Καλίτσαινα, πουθενά. Μου έχουν δώσει, από εδώ και πέρα (σ.σ. από Δ.Ε. Κυπαρισσίας και στις Δ.Ε. Αυλώνος, Αετού και Τριπύλης) που έχω ψάξει και έχω δει, όπως από Καλίτσαινα – Άγιο Ανδρέα, από Σταυρού μέχρι Πατουλιά, από Πηγαδούλια – Πρόδρομο – Σιδηρόκαστρο, στο Μεταλλείο κοντά στην Κυπαρισσία, δεν μπορούν να πάνε και είναι πολλά τα χτήματα. Οι Ράχες; Το έδειξε το εξώδικο και δεν είναι μόνο ο Κατσαργύρης, είναι το σύνολο. Δηλαδή, τι θα κάνουμε; Το είχε φέρει το θέμα η κα Τσιγκάνου από τον Σεπτέμβριο. Είχαμε πει θα μαζέψουμε την κατάσταση. Δε τη μαζέψαμε».
Στην αίθουσα κάτοικοι από τις Ράχες και άλλες περιοχές του Δήμου εξέφραζαν διαμαρτυρίες για την κατάσταση της αγροτικής οδοποιίας, με δρόμους αδιάβατους, εξαιτίας των οποίων δεν μπορούν να πάνε στα χωράφια τους.