Δήμος Καλαμάτας: Δικτύωση ταξιδιωτικών πρακτόρων από Β. Ελλάδα και Βαλκάνια με τοπική κοινωνία

Δήμος Καλαμάτας: Δικτύωση ταξιδιωτικών πρακτόρων από  Β. Ελλάδα και Βαλκάνια με τοπική κοινωνία

Ενδιαφέρουσα όσο και παραγωγική για το τουριστικό μέλλον της Καλαμάτας μπορεί να χαρακτηριστεί η εξέλιξη της χθεσινής Back 2 Back επαγγελματικής συνάντησης των περίπου 15 ταξιδιωτικών πρακτόρων που βρίσκονται στην περιοχή με 30 τοπικούς επιχειρηματίες, εκπροσώπους τοπικών φορέων, αλλά και της αυτοδιοίκησης.

Στόχος, άλλωστε, ήταν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρεια Ελλάδα και τις Βαλκανικές Χώρες να συστηθούν με τους εκπροσώπους της μεσσηνιακής πρωτεύουσας και να γνωρίσουν το σύνολο των δυνατοτήτων που παρέχει η ευρύτερη περιοχή (διαμονή, εστίαση, δραστηριότητες κ.ά.).

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Αθλητισμού & Τουρισμού Γιώργο Λαζαρίδη, συνδετικός κρίκος των παραπάνω δράσεων είναι η αεροπορική εταιρεία Aegean. Όπως εξήγησε, έπειτα από την ανάπτυξη του δικτύου της στα Βαλκάνια, πλέον επιχειρείται από κοινού η ανάδειξη της Καλαμάτας ως ανερχόμενου προορισμού, καθώς και η αύξηση των πτήσεων με την επιδιωκόμενη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου όλο το χρόνο.

Με την ολοκλήρωση του χθεσινού κύκλου δράσεων οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αναμένεται σήμερα να περιηγηθούν στην πόλη της Καλαμάτας, ενώ η τριήμερη διαμονή τους θα ολοκληρωθεί με ξενάγηση στην Costa Navarino και την περιοχή της Γιάλοβας.

Χρ.Μ.


Προβολή

Η όλη δράση ακολουθεί την πρωτοβουλία του Δήμου Καλαμάτας για την προβολή της πόλης ως τουριστικού προορισμού στη Θεσσαλονίκη στις 16 Οκτωβρίου 2024, οπότε έγινε ειδική παρουσίαση στο ξενοδοχείο Monasty, με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων με τους τουριστικούς πράκτορες και τα ΜΜΕ της Βόρειας Ελλάδας, στο πλαίσιο της δράσης “Διπλωματία των Πόλεων”, την οποία υιοθετεί η Καλαμάτα, επιδιώκοντας τη διεθνή προβολή της και την ανάπτυξη τουριστικών ροών.

Σε συνεργασία με την Aegean Airlines, λοιπόν, τον κορυφαίο πάροχο αερομεταφορών στην Ελλάδα, ο Δήμος Καλαμάτας φιλοξενεί από τις 18 του μήνα «ταξίδι εξοικείωσης» (Fam Trip) για κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τουριστικά γραφεία από τα Βαλκάνια και τη Βόρεια Ελλάδα.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη της Καλαμάτας και της ευρύτερης περιοχής της Μεσσηνίας ως ενός ανερχόμενου τουριστικού προορισμού, με μοναδικά φυσικά τοπία, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες.

Την πρώτη ημέρα του προγράμματος έγινε επίσημη παρουσίαση του προορισμού, ενώ οι επισκέπτες ενημερώθηκαν από το δήμαρχο Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο και τον αντιδήμαρχο Αθλητισμού και Τουρισμού  Γιώργο Λαζαρίδη  για το τουριστικό προϊόν της Καλαμάτας, τις ξενοδοχειακές υποδομές, το ημερολόγιο πολιτιστικών εκδηλώσεων της πόλης, καθώς και τις αυθεντικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει η περιοχή στους ταξιδιώτες.

Χθες, όπως προαναφέραμε, το πρόγραμμα περιλάμβανε B2B (επαγγελματικές συναντήσεις) με τοπικούς φορείς, ξενοδόχους, επιχειρηματίες και εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, με σκοπό τη δημιουργία συνεργασιών που θα ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες θα πραγματοποιήσουν επισκέψεις σε ξενοδοχειακές μονάδες (Hotel Inspections), προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά τις διαθέσιμες επιλογές διαμονής και τις παροχές που προσφέρει η Καλαμάτα στους επισκέπτες της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συμμετέχοντες ταξιδιωτικοί πράκτορες θα είναι οι πρώτοι που θα προχωρήσουν σε συμφωνίες και δημιουργία πακέτων διακοπών με την Καλαμάτα, πριν από την επικείμενη επέκταση του αεροδρομίου της πόλης.

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να δώσει νέα δυναμική στον τουριστικό τομέα, ενισχύοντας περαιτέρω την ελκυστικότητα της περιοχής.

Να αναφερθεί ακόμη πως η όλη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης για την προώθηση της Καλαμάτας σε ευρωπαϊκές αγορές ξεκινώντας από τη Βαλκανική Χερσόνησο.