Η «Διπλωματία των Πόλεων» της Καλαμάτας ταξίδεψε στο Παρίσι

Η «Διπλωματία των Πόλεων» της  Καλαμάτας ταξίδεψε στο Παρίσι

Η Καλαμάτα έκανε το πρώτο της βήμα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε αγορά της Δυτικής Ευρώπης, στη Γαλλία, παρουσιάζοντας δυναμικά το τουριστικό της προφίλ στο Παρίσι, στο πλαίσιο της δράσης «Διπλωματία των Πόλεων» που υλοποιεί ο Δήμος Καλαμάτας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου, στον ιδιαίτερο χώρο Le Shack, στην καρδιά του Παρισιού, με τη συμμετοχή 15 επαγγελματιών της γαλλικής τουριστικής βιομηχανίας, εκπροσώπων boutique ταξιδιωτικών γραφείων, αλλά και δημοσιογράφων έντυπων και ψηφιακών μέσων.

Ανερχόμενος προορισμός
Ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού και Τουρισμού, Γιώργος Λαζαρίδης, καλωσόρισε τους καλεσμένους, τονίζοντας τη δέσμευση της Καλαμάτας να αναδειχθεί ως ανερχόμενος προορισμός, διεκδικώντας τη θέση που της αξίζει στο διεθνή τουριστικό χάρτη.

Στη συνέχεια, έγινε παρουσίαση του προορισμού «Καλαμάτα», αναδεικνύοντας τα στοιχεία που την καθιστούν ιδανική επιλογή για το Γάλλο επισκέπτη: την αυθεντικότητα, το φυσικό κάλλος, την πολιτιστική ταυτότητα και το γαστρονομικό της πλούτο.

Ειδική αναφορά έγινε στην παγκοσμίως αναγνωρισμένη ΠΟΠ Ελιά Καλαμάτας και το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας, ενώ η παρουσίαση συνοδεύτηκε από γευσιγνωσία που εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους.

Τοπικά προϊόντα
Με την πολύτιμη στήριξη του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας παρουσιάστηκαν και αναδείχθηκαν τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, ενισχύοντας έτσι την εξαγωγική προοπτική της περιοχής μέσα από το αφήγημα της γαστρονομικής αυθεντικότητας. Όλοι οι συμμετέχοντες αναχώρησαν με δώρο μια μεγάλη ποικιλία τοπικών προϊόντων ως υπενθύμιση της φιλοξενίας της Καλαμάτας και της ποιότητας των μεσσηνιακών προϊόντων.

Η δράση υλοποιήθηκε με τη σημαντική υποστήριξη της Aegean Airlines, η οποία προσέφερε δύο αεροπορικά εισιτήρια στο πλαίσιο κλήρωσης, σε συνδυασμό με διαμονή από την Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας και γεύμα σε παραλιακό εστιατόριο, προβάλλοντας έτσι συνολικά την τουριστική εμπειρία της περιοχής.

Η παρουσίαση ήταν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής προσέγγισης της γαλλικής αγοράς. Ακολούθησε επίσκεψη σε ένα από πιο εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία του Παρισιού (Voyageurs Du Monde), όπου και έγινε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων με την επικεφαλής διοργάνωσης ταξιδιών στην Ελλάδα.

Άμεσα θα υπάρξει συνέχεια με επαναληπτικές επαφές, συνεχείς προτάσεις συνεργασίας, ταξίδια εξοικείωσης, δημοσιεύσεις και συναντήσεις με σημαντικούς εκπροσώπους αερομεταφορέων.

Ο Δήμος Καλαμάτας με στρατηγικό σχεδιασμό και στοχευμένες δράσεις συνεχίζει να χτίζει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών υψηλής προστιθέμενης αξίας και τη συνολική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.