Με μια “συγγνώμη” προσπάθησε να σβήσει τις ευθύνες της για το ατύχημα η ΔΕΥΑΚ

Με μια “συγγνώμη” προσπάθησε να σβήσει τις ευθύνες της για το ατύχημα η ΔΕΥΑΚ

Η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας προσπάθησε να “σφυρίξει” αδιάφορα στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας σχετικά με το θέμα που ανέδειξε το “Θάρρος” και αφορούσε στον τραυματισμό συνδημότισσας τις προηγούμενες ημέρες από έργο – παγίδα της ΔΕΥΑΚ.
Για την ίδια και τη διοίκηση της επιχείρησης αιτία του ατυχήματος ήταν η πλημμελής και μόνο αποκατάσταση της παρέμβασης από τον εργολάβο. Στην κατάσταση στην οποία βρίσκονται αρκετά πεζοδρόμια της πόλης και στα οποία υπάρχουν… παγίδες, που εν δυνάμει μπορούν να προκαλέσουν και σοβαρότερα προβλήματα, δεν έγινε καμία αναφορά.
Ειδικότερα, στο Σώμα συζητήθηκε ο τραυματισμός που υπέστη στο πρόσωπο αλλά και σε άλλα σημεία του σώματός της η Μαρία Λουίζα Κωστέα, όταν έπεσε σε «παγίδα», όπως χαρακτηρίστηκε, η πρόχειρη και κακή αποκατάσταση του πεζοδρομίου, έπειτα από παρέμβαση εργολάβου της ΔΕΥΑΚ στη συμβολή των οδών Ύδρας και Μακεδονίας.
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Βεργόπουλος, απαντώντας στην αναφορά του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Μανώλη Μάκαρη, τόνισε ότι στο σημείο του ατυχήματος έγινε παρέμβαση από εργολάβο, η οποία όμως αποκαταστάθηκε ελλιπώς, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Βεργόπουλος ανέφερε ότι θα επιβληθεί παραδειγματική ποινή και καταλογισμός στον εργολάβο.
 
Επικίνδυνα πεζοδρόμια στην Καλαμάτα
Από την πλευρά του, ο Μανώλης Μάκαρης σχολίασε τα εξής: «Όπως έχουμε επισημάνει, αρκετά από τα πεζοδρόμια της Καλαμάτας δεν είναι σε καλή κατάσταση και έχουν μετατραπεί σε παγίδες, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται η ασφάλεια των πεζών. Πρόσφατο παράδειγμα είναι το ατύχημα που συνέβη σε συμπολίτισσά μας λόγω ανοιχτού φρεατίου σε ημιτελές έργο εργολάβου της ΔΕΥΑΚ σε πεζοδρόμιο πολύ κοντά στο κέντρο της πόλης.
Για μια ακόμα φορά τονίζουμε ότι ο Δήμος οφείλει να επισκευάζει και να συντηρεί σε μόνιμη βάση όλα τα πεζοδρόμια, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ανεμπόδιστη και ασφαλής κυκλοφορία των πεζών σε όλη την επιφάνειά τους. Παράλληλα, σε περίπτωση μερικής ή ολικής κατάληψης των πεζοδρομίων λόγω έργων πρέπει να διασφαλίζεται δίοδος ασφαλούς διέλευσης πεζών».
Ο Δημήτρης Βεργόπουλος από την πλευρά του εξέφρασε τη λύπη του για τον τραυματισμό της γυναίκας, ενώ σημείωσε ότι η ΔΕΥΑΚ αποτυπώνει πλέον και ψηφιακά όλες τις παρεμβάσεις στις οποίες προβαίνει, ώστε να έχει τη δυνατότητα του απόλυτου ελέγχου.

Του Αντώνη Πετρόγιαννη