Περισσότερα χρήματα για την τουριστική προβολή της Καλαμάτας

Περισσότερα χρήματα για την τουριστική προβολή της Καλαμάτας

Σε διευρυμένη σύσκεψη συνήλθε η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Καλαμάτας, χθες το πρωί, στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου. Σε αυτή συμμετείχαν διευθυντές των ξενοδοχείων της Καλαμάτας, καθώς και εκπρόσωποι του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Μεσσηνίας, των Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, του Εμπορικού Συλλόγου, του Συλλόγου Επιχειρηματιών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και του Συλλόγου Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων.
Ο δήμαρχος απηύθυνε χαιρετισμό, τονίζοντας τη σημασία των μεγάλων έργων υποδομής όπως ο αυτοκινητόδρομος, για τη βελτίωση της επισκεψιμότητας στην Καλαμάτα.
Έκανε, επίσης, λόγο για τα έργα που ο Δήμος θα εκτελέσει στο προσεχές διάστημα, τα οποία θα βελτιώσουν την εικόνα της Καλαμάτας, όπως ο δυτικός ποδηλατόδρομος, η ανάπλαση στα Ουζάκια κ.ά.
Μίλησε, ακόμη, για τη μεγάλη σημασία της λειτουργίας υδατοδρομίου, η οποία προωθείται, καθώς και για το επιχειρηματικό ενδιαφέρον σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καλαμάτας – Κρήτης, όπως και για τις πρωτοβουλίες για τη δημιουργία ενυδρείου και τη λειτουργία Ινστιτούτου του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» στην Καλαμάτα.
Η πρόεδρος της Επιτροπής, Παναγιώτα Ντίντα, στο πλαίσιο του απολογισμού δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου για το έτος 2015, γνωστοποίησε ότι ο Δήμος Καλαμάτας υποδέχθηκε στα αισθητικώς αναβαθμισθέντα 4 Τουριστικά Γραφεία του πάνω από 100.000 επισκέπτες, στους οποίους διένειμε έντυπο υλικό και τους έδωσε τουριστικές πληροφορίες.
Επίσης, μετέσχε σε τουριστικές εκθέσεις, προέβη στη δημιουργία νέου έντυπου υλικού, κατέβαλε προσπάθειες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την προσέλκυση μαθητικού τουρισμού, προέβαλε την Καλαμάτα μέσα από τουριστικά δίκτυα διεθνούς εμβέλειας και υποστήριξε για μιαν ακόμη χρονιά το θεσμό της «γαλάζιας σημαίας».
Για το 2016 έθεσε ως στόχους:
1. Δημιουργία και ανατύπωση ή / και επικαιροποίηση έντυπου, προωθητικού, τουριστικού υλικού
2. Δημιουργία ενός τηλεοπτικού φιλμ, στο οποίο θα καταγραφούν όλες οι εκδηλώσεις, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, τα σημεία ειδικού ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες, η καθημερινότητα, τα φυσικά τοπία. Το φιλμ αυτό θα διαιρεθεί σε θεματικά σποτ που θα προβάλλουν τον εναλλακτικό τουρισμό στην περιοχή μας, προσελκύοντας ειδικές κατηγορίες κοινού
3. Δημιουργία νέου επικαιροποιημένου χάρτη του Δήμου Καλαμάτας, σε έντυπη αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή (διαδραστικός)
4. Δημιουργία μίας τράπεζας φωτογραφιών, με επαγγελματικές, καλαίσθητες και υψηλής ποιότητας φωτογραφίες, οι οποίες είναι απαραίτητες για τον εμπλουτισμό του έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του Δήμου Καλαμάτας, αλλά και για την ενίσχυση της επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος
5. Συμμετοχή του Δήμου σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, σε θεματικές ημερίδες, σε συνέδρια κ.ά., καθώς και διοργάνωση εκδηλώσεων- παρουσιάσεων της Καλαμάτας σε πόλεις της Ελλάδας
6. Καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ (περιοδικά, ιστοσελίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση) με σκοπό την προβολή και ανάδειξη της περιοχής.
Ο προϋπολογισμός του Δήμου για τις ενέργειες τουριστικής προβολής κατά το έτος 2016 ανέρχεται σε 38.200 ευρώ, σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το 2015.
Α.Π.