Οι πρωταγωνιστές του “Φόβου” του Στέφαν Τσβάιχ, που ανεβάζει το ΔΗΠΕΘΕΚ, μιλούν στο “Θάρρος”

Οι πρωταγωνιστές του “Φόβου” του Στέφαν Τσβάιχ, που ανεβάζει το ΔΗΠΕΘΕΚ, μιλούν στο “Θάρρος”

Καθώς έχουμε μπει πλέον στην τελική ευθεία για την πρεμιέρα του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας με το έργο του Στέφαν Τσβάιχ «Ο φόβος», σε διασκευή και σκηνοθεσία Έλενας Πέγκα, στο πλαίσιο του αφιερώματος που έχει ξεκινήσει το «Θ», ήρθε η ώρα για μια πρώτη γνωριμία με τους πρωταγωνιστές της παράστασης Διαμ. Καραναστάση, Κατερίνα Μισιχρόνη, Κατερίνα Μαούτσου και Παν. Σούλη.

karanastasis.jpg

Διαμαντής Καραναστάσης
Ο Διαμαντής Καραναστάσης είναι ηθοποιός – σκηνοθέτης. Έχει παίξει στο θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Έχει σκηνοθετήσει δεκάδες video. Η μεγάλη μήκους ταινία του “ΑΙΜΑ” απέσπασε 8 βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ. Αναφερόμενος στην παράσταση, όπου υποδύεται τον Φριτς, άντρα της Ιρένε, είπε πως: «Aυτό που με παθιάζει στη δουλειά μου είναι η ψυχολογική διάσταση, ο εντοπισμός, η διαλεύκανση… Το ψυχολογικό κυνήγι, αυτό με απασχολεί…» και πρόσθεσε: «Η συνάντηση με άλλους καλλιτέχνες, η γνωριμία, η κοινή αναζήτηση, η εξερεύνηση, είναι για μένα πάντα πιο σημαντικές προτεραιότητες από το κείμενο που έχω να διαχειριστώ κάθε φορά.
Το όχημά μας εδώ, το εξαιρετικό κείμενο της διασκευής, σε συνδυασμό με τον υπέροχο τρόπο δουλειάς και τη δημιουργική ελευθερία πάνω σε αυτό, ώθησαν προς αυτές τις κατευθύνσεις. Προς το ζητούμενό μου (χωρίς κανένα φόβο)».

misixroni.jpg

Κατερίνα Μισιχρόνη
Η Κατερίνα Μισιχρόνη, η οποία υποδύεται την Ιρένε, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της ως επαγγελματίας χορεύτρια κλασικού μπαλέτου. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί στο θέατρο με την ομάδα bijoux de Kant και σκηνοθέτη το Γιάννη Σκουρλέτη. Στην τηλεόραση πρωτοεμφανίστηκε στη σειρά «Το Νησί». Έκτοτε δουλεύει στο θέατρο την τηλεόραση και τον κινηματογράφο έχοντας την τύχη να συμμετάσχει σε βραβευμένες διεθνείς παραγωγές.
«Νιώθω χαρά που συνεργάζομαι στη συγκεκριμένη παραγωγή με την Έλενα Πέγκα και την ομάδα που έχουμε σχηματίσει. Πρόκειται για ένα υπέροχο κείμενο και μια εξίσου ενδιαφέρουσα διασκευή, μέσα από την οποία γνώρισα και αγάπησα το ρόλο της Ιρένε. Η διαδρομή αυτή με συναρπάζει, με προκαλεί και με εμπνέει εκ νέου καθημερινά. Ανυπομονώ να βρεθούμε επί σκηνής», σχολίασε .

maoutsou.jpg

Κατερίνα Μαούτσου
Η Κατερίνα Μαούτσου, υποδύεται στην παράσταση την εκβιάστρια. Το 2010 τελείωσε τη δραματική σχολή του εθνικού θεάτρου. Έχει συνεργαστεί με τους Γιάννη Μπέζο, Κωνσταντίνο Αρβανιτάκη, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, Παντελή Δεντάκη, Βασίλη Μαυρογεωργίου, Θεμέλη Γλυνάτση, Κωνσταντίνο Ρήγο, Μάκη Παπαδημητριου, Μπάμπη Γαλιατσάτο κ.α.
Όπως σημείωσε, «πρόκειται για ένα υπέροχο λογοτέχνημα. Μια νουβέλα που μεταμορφώνεται σε θεατρικό έργο. Από τον καναπέ καλούμαστε να αρθρώσουμε το λόγο του στη σκηνή. 
Μια σκηνοθέτης συγγραφέας.  ‘Η σκηνοθέτης και συγγραφέας. Ειδικός κατασκευαστής κόσμων δηλαδή. 
-Ένας ρόλος με τον οποίο δύσκολα θα ταυτιστεί κάποιος.
-Στη μέση μια γυναίκα που φοβάται και ασφυκτιά. Και μάλλον δεν είναι η μόνη…»

soulis.jpg

Παναγιώτης Σούλης 
Ο Παναγιώτης Σούλης γεννήθηκε στην Πάτρα, είναι τελειόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών και της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης “Κάρολος Κουν”. Από το 2004 ασχολείται επαγγελματικά με το θέατρο. Έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Γιώργο Λαζάνη, Διαγόρα Χρονόπουλο, Κωστή Καπελώνη, Θοδωρή Γράμψα, Νίκο Μαστοράκη, Εύη Γαβριηλίδη, Δημήτρη Δεγαΐτη, Γιάννη Κόκο, Ράια Μουζενίδου, Κώστα Παπακωσταντίνου, Πηγή Δημητρακοπούλου, Ένκε Φεζολάρι, Νίκο Καραγεώργο, σε αρχαίες τραγωδίες, κωμωδίες, κλασικά και σύγχρονα έργα.
Το 2013 μαζί με τους Βασίλη Μπισμπίκη και Φαίη Τζίμα δημιούργησαν τον Τεχνοχώρο Cartel στον Βοτανικό.
Στην παράσταση υποδύεται τον πιανίστα, τον εραστή της Ιρένε και όπως αναφέρει,
«ένα από τα πολύ ωραία πράγματα στη δουλειά μας είναι ότι σε κάθε νέα συνεργασία γνωρίζεις σπουδαίους συγγραφείς και ταλαντούχους ανθρώπους.
Έτσι φέτος καταπιαστήκαμε με έναν ιδιόρρυθμο αυτόχειρα, τον Στέφαν Τσβάιχ, όπου με την καθοδήγηση της Έλενας, τις δύο Κατερίνες και τον Διαμαντή θα μεταφέρουμε στη σκηνή τον ‘φόβο’ του».

Επιμέλεια: Χάρης Χαραλαμπόπουλος