Με μόνο επτά λέξεις και συγκεκριμένα «κρίθηκε ασύμφορη η κατασκευή του συγκεκριμένου ημικόμβου», ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχ. Χρυσοχοΐδης, γκρέμισε τα όνειρα της περιοχής της Άνω Μεσσηνίας να κατασκευαστεί κόμβος που θα συνδέει το νέο αυτοκινητόδρομο Τρίπολης -Καλαμάτας με την Αρχαία Μεσσήνη και το Μελιγαλά.
Αυτό το «όχι» εισέπραξε ο βουλευτής Μεσσηνίας της Ν.Δ., Ι. Λαμπρόπουλος, ο οποίος με ερώτησή του από τις 7 Φεβρουαρίου είχε ζητήσει να πληροφορηθεί σε ποιο στάδιο βρισκόταν η υλοποίηση της απόφασης που είχε ληφθεί για την κατασκευή της σύνδεσης και τους λόγους για τους οποίους καθυστερούσε.
Η απάντηση που του δόθηκε στη συγκεκριμένη ερώτηση ήταν αποστομωτική. Όπως αναφέρεται, «για το θέμα της κατασκευής του ημικόμβου, που αρχικά είχε δοθεί εντολή από το γ.γ. της ΓΓΔΕ, κατόπιν διερεύνησης των απαιτούμενων ενεργειών, καθώς και της οικονομικής επιβάρυνσης που προκύπτει (μελέτες, νέα περιβαλλοντική αδειοδότηση, συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις, αποζημιώσεις, εγκατάσταση και λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων κ.λπ.), κρίθηκε ασύμφορη η κατασκευή του συγκεκριμένου ημικόμβου».
Το θέμα δεν είναι πρόσφατο, καθώς έχει ήδη ληφθεί σχετική απόφαση από το Δ.Σ. Οιχαλίας, που ζητά την κατασκευή του κόμβου σύνδεσης, ενώ έχει αποτελέσει και αντικείμενο ερώτησης του κ. Λαμπρόπουλου από το Νοέμβριο του 2013, όταν είχε ζητήσει να πληροφορηθεί πώς επρόκειτο να λυθεί άμεσα το πρόβλημα από την μη πρόβλεψη κατασκευής εξόδου προς Μελιγαλά και Αρχαία Μεσσήνη.
Η απάντηση που του είχε δοθεί τότε, ανέφερε πως υπήρχε συμφωνία με το αίτημα για τη σύνδεση με την Αρχαία Μεσσήνη, τη ΒΙΠΕ Μελιγαλά και το Μελιγαλά, ενώ του γινόταν γνωστό ότι έπειτα από εντολή του γ.γ. Δημοσίων Έργων η αρμόδια υπηρεσία έχει προωθήσει σχετική απόφαση για τη σύνδεση, προβλέποντας και τον τρόπο κατασκευής της.
Χ.Χ.