Ο Δήμος Καλαμάτας προκήρυξε μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας τηλεοπτικών σποτ, διάρκειας 5΄ και 30΄΄, με σκοπό την ανάδειξη της Καλαμάτας ως προορισμού για τις μαθητικές εκδρομές.
Στόχος του διαγωνισμού είναι, όπως σημειώνει η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Παναγιώτα Ντίντα:
-Να ενεργοποιήσει τους μαθητές που ζουν στο Δήμο Καλαμάτας, ευαισθητοποιώντας τους σε θέματα τουριστικής συνείδησης (φιλοξενία, ευγενική υποδοχή και διευκόλυνση των επισκεπτών μαθητών – τουριστών)
-Να γνωρίσουν οι μαθητές καλύτερα την πόλη τους, την ιστορία της, τα μνημεία, τους πολιτιστικούς χώρους, τα μουσεία, το φυσικό πλούτο, τις εκδηλώσεις, τις δραστηριότητες, μέσω της αναζήτησης και συλλογής στοιχείων για την προβολή αυτών
-Να δοθεί μια νέα διάσταση για την προβολή της πόλης μέσα από τη νεανική ματιά, τις φρέσκες ιδέες. Παράλληλα, να υπάρξει και η ευκαιρία να διατυπώσουν οι νέοι τις προτάσεις τους για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της τουριστικής προβολής.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές, της Β΄ τάξης, όλων των Λυκείων του Δήμου Καλαμάτας, οι οποίοι θα πρέπει να δημιουργήσουν ομάδες εργασίας για το σκοπό αυτό. Τα σποτ θα σταλούν ηλεκτρονικά στο e-mail: s.tziamourani@kalamata.gr και η καταληκτική ημερομηνία αποστολής τους είναι η 6η Νοεμβρίου 2015. Κατόπιν, αρμόδια επιτροπή θα αξιολογήσει τα σποτ των μαθητών.
Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να καταθέσουν την έγγραφη συναίνεση των κηδεμόνων τους στη Διεύθυνση του σχολείου τους, με δεδομένο ότι τα συγκεκριμένα σποτ θα προβληθούν σε πανελλαδικό επίπεδο και μέσω διαδικτύου.
Τα τρία καλύτερα σποτ θα βραβευθούν με χρηματικό έπαθλο 1.000, 800 και 500 ευρώ αντίστοιχα και θα φιλοξενηθούν σε ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας.
Το πρώτο spot θα χρησιμοποιηθεί σε εκστρατείες του Δήμου για την τουριστική προβολή και θα διανεμηθεί σε όλα τα Λύκεια της χώρας.