Κατά της μελέτης της «νέα χάραξης» και υπέρ της… αναμενόμενης από το «Μορέα» για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος ο Τσώνης


-Έδωσε πληροφορίες από… εμπειρία
 
-Τουριστικό τραμ Καλαμάτα-Μεσσήνη- Μπούκα υποσχέθηκε ο Σπίρτζης
 
-«Όραμά μου να κάνω τη Μεσσήνη τη Γλυφάδα της Καλαμάτας»! δήλωσε ο δήμαρχος
 
 
Ιδιαίτερα ευδιάθετος και αποκαλυπτικός ήταν κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Τσώνης. Αφορμή για τη συνέντευξη η αναμενόμενη μελέτη του «Μορέα» για το «πολύπαθο» τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, ύστερα και από την πρόσφατη επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου, αλλά και η απάντηση στην «πρόκληση» – με την καλή έννοια- της αντιπεριφερειάρχη Ντίνας Νικολάκου, η οποία τον κάλεσε «εμμέσως» να πάρει θέση.
Αν και ο δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κανένα νέο στοιχείο ώστε να ανακοινώσει κάτι επίσημα, καθώς η μελέτη αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα, ωστόσο… από «εμπειρία», ως τεχνικός και εργολάβος για χρόνια, παρουσίασε μερικές «σκέψεις» του για το πιθανό περιεχόμενό της…
Αρχικά, επανέλαβε την πάγια θέση του, ότι για τον ίδιο δεν έχει σημασία αν θα είναι «νέα χάραξη» ή «βελτίωση του υφιστάμενου οδικού δικτύου», αλλά επιθυμεί τη δημιουργία ενός ασφαλούς δρόμου για τους πολίτες, δίνοντας βάση στη δημιουργία 3 κάθετων δρόμων – «κόμβων», που θα συνδέουν τον αυτοκινητόδρομο με τη θάλασσα της «Μπούκας» το παραλιακό μέτωπο της Ανάληψης και, τέλος, έναν «κόμβο» στη Βελίκα, που θα συνδέει το νέο δρόμο τόσο με την παραλία όσο και με τους ορεινούς οικισμούς του Δήμου Μεσσήνης. Εξέφρασε δε την… αισιοδοξία του ότι αυτά τα «θέλω» του Δήμου Μεσσήνης θα έχουν ακουστεί στο 100% της μελέτης που ετοιμάζει ο «Μορέας». Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι από το 2008 ο ίδιος είχε ταχθεί κατά της «νέας χάραξης», καθώς θεωρεί ότι το κόστος ξεκινά από τα 180 εκ. «και βάλε», ενώ σ’ αυτή δεν προβλέπεται σύνδεση με την παραλία της Μπούκας, αλλά και με τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο του «Μορέα». Αναφορικά με τη μελέτη που αναμένουμε τις επόμενες ημέρες, και ξεκαθαρίζοντας ότι εκφέρει την προσωπική του άποψη και επαναλαμβάνοντας ότι μιλά με βάση την εμπειρία του ως τεχνικός, ο κ. Τσώνης σημείωσε ότι ο νέος δρόμος θα είναι από το αεροδρόμιο ως και το Ριζόμυλο τουλάχιστον, με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, δυο ανά ρεύμα, με τις γραμμές του «τρένου» να λειτουργούν ως νησίδα… και επί της ουσίας το ρεύμα προς Καλαμάτα να περνά από την κάτω πλευρά των γραμμών του τρένου.
Για το κομμάτι, δε, από την Καλαμάτα μέχρι το αεροδρόμιο, επισήμανε ότι πιστεύει ότι θα αξιοποιηθούν τα 7 χλμ. στο παραλιακό μέτωπο της Δυτικής Παραλίας…
Από τα «συμφραζόμενα» του δημάρχου, γίνεται ξεκάθαρο ότι ο ίδιος έχει «διαγράψει» τη μελέτη της «νέας χάραξης» και στηρίζει την αναμενόμενη μελέτη… πριν καν έρθει στο «φως». Τόνισε, βέβαια, ότι με το που θα φτάσει επίσημα στα χέρια του, θα τη διαβουλευτεί όχι μόνο στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και με ολόκληρη την κοινωνία της Μεσσήνης, σε συζήτηση που θα γίνει είτε στο «Φιλοσοφικό κέντρο» είτε κάπου αλλού…
 
«Δε βλέπω ανταγωνιστικά την Καλαμάτα»
Ο Γιώργος Τσώνης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι τόσο η Καλαμάτα όσο και η Μεσσήνη θα μείνουν απόλυτα ευχαριστημένες με τη μελέτη από το «Μορέα», ενώ ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος δε βλέπει ανταγωνιστικά την πρωτεύουσα του νομού, αλλά όραμά του είναι να κάνει τη Μεσσήνη τη «Γλυφάδα» της Καλαμάτας».
Εκτός των εκτιμήσεων του δημάρχου αναφορικά με το νέο δρόμο, ο ίδιος άφησε να… εννοηθεί ότι πήρε υποσχέσεις από τον κ. Σπίρτζη για τη δημιουργία τουριστικής γραμμής «Τρένου – Τραμ», που θα ακολουθεί τη διαδρομή Καλαμάτα – Μεσσήνη – Μπούκα. Αυτή η γραμμή τραμ, σε συνδυασμό με τα έργα της ανάπλασης στον Πάμισο και τη δημιουργία «πεζογέφυρας» στις εκβολές του, θα «απογειώσουν» τη Μεσσήνη, υπογράμμισε ο κ. Τσώνης.
 
Του Κώστα Γαζούλη