Φαραωνικό έργο χαρακτήρισε χθες ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, την παραλιακή χάραξη του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Μεθώνη – Πύλο, διευκρινίζοντας πως δεν πρόκειται να σπαταληθούν τόσα εκατομμύρια. Ξεκαθάρισε δε, ότι η καινούργια χωροθέτηση του δρόμου περιλαμβάνει και νέες χαράξεις, αλλά και βελτίωση πολλών υφιστάμενων τμημάτων.
Οι υποχρεώσεις του Μορέα
Ο υπουργός επισήμανε ότι με την ολοκλήρωση των έργων του περιμετρικού δεν τελειώνουν και οι υποχρεώσεις του Μορέα, «γιατί μετά τη διαπραγμάτευση που έγινε, πρέπει να παραδώσει και συνοδά έργα και τις απαραίτητες μελέτες για την ολοκλήρωση του κεντρικού οδικού δικτύου της Μεσσηνίας. Συγκεκριμένα, τις μελέτες για Καλαμάτα – Ριζόμυλο – Μεθώνη – Πύλο».
Σ’ ότι αφορά τη χάραξη του δρόμου, σχολίασε: «Η Μεσσηνία και η Πελοπόννησος έχουν υποφέρει από τη λογική και την τακτική του “καλοχαιρέτα” του παλιοκομματισμού που υπήρχε. Δεν μπορούμε να κάνουμε αυτοκινητόδρομους με διατομές που δε χρειάζονται. Πρέπει να έχουμε ιεράρχηση στους στόχους και στα έργα. Και το μέγεθός τους να ικανοποιεί και να υπερκαλύπτει τις ανάγκες της περιοχής, και να μη σπαταλώνται πόροι, ειδικά την περίοδο της κρίσης, που είναι χρήσιμοι για να φτιαχτούν βασικές υποδομές της χώρας, οι οποίες συμβάλλουν στην παραγωγική της ανασυγκρότηση.
Θεωρώ ότι η νέα χάραξη ήταν φαραωνικό έργο. Και τώρα θα έχουμε νέα χάραξη, αλλά θα χρησιμοποιήσουμε και σημεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και θα γλυτώσουμε εκατομμύρια ευρώ και από απαλλοτριώσεις και από πρόδρομές εργασίες».
Της Βίκυς Βετουλάκη