Όταν πριν χρόνια φτιάχτηκε η ναυτιλιακή εταιρεία και δρομολογήθηκε το πλοίο Καλαμάτα – Κρήτη, όλοι οι φορείς προσπαθούσαν – άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο- να το ενισχύσουν και να το στηρίξουν κι αυτό δεν ήταν κάτι εύκολο και τα αποτελέσματα ήταν από μηδενικά έως ζημιογόνα.
Τώρα που οι οικονομικές συγκυρίες είναι πολύ πιο δύσκολες, αλλά άλλες αντίρροπες συνθήκες έχουν βοηθήσει την ακτοπλοϊκή αυτή σύνδεση, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ενθαρρυντικά στοιχεία, κανείς φορέας ή αυτοδιοικητικός παράγοντας δεν ασχολείται μαζί της.
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Καλαμάτας – Κρήτης, από πέρυσι είχε αρχίσει να παρουσιάζει αυξητικές τάσεις και ιδιαίτερα φέτος, όπως τόνισε στο «Θάρρος» ο ναυτιλιακός πράκτορας Βασίλη Σπ. Μανιάτης, ο κόσμος τόσο από Καλαμάτα, όσο και από Κρήτη, την προτιμά.
Αύξηση
Ο κ. Μανιάτης σημείωσε ότι φέτος από τα πρώτα δρομολόγια του «Βιντσέντζος Κορνάρος» τον Ιούνιο φάνηκε αυξητική τάση τόσο στην κίνηση επιβατών, όσο και οχημάτων σε σύγκριση με πέρυσι.
«Στα 3-4 πρώτα δρομολόγια, η αύξηση ήταν σημαντική σε σχέση με πέρυσι και σε ποσοστό που ξεκίνησε από 50% έως και 100%. Τον Ιούλιο και για δύο δρομολόγια, καταγράφηκε μια μικρή «κοιλιά» στην κίνηση, αλλά στα ίδια με πέρυσι επίπεδα. Άλλωστε τον Ιούλιο γενικότερα παρατηρήθηκε μια μικρή πτώση της κίνησης», συμπλήρωσε ο κ. Μανιάτης.
Άβολο δρομολόγιο
Η κίνηση του πλοίου τέλη Ιουλίου αυξήθηκε και πάλι, με την κορύφωση να έρχεται στο δρομολόγιο στις 4 Αυγούστου, όπου από Καλαμάτα αναχώρησαν 90 αυτοκίνητα και 450 επιβάτες.
Μεγάλη αύξηση είχε καταγραφεί και στο δρομολόγιο που αναχώρησε για Κρήτη τα μεσάνυχτα. Οι κρατήσεις μέχρι τα μέσα της εβδομάδας, είχαν φτάσει στα 80 αυτοκίνητα και στους 240 επιβάτες.
Ο κ. Μανιάτης, παρατήρησε ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί και η κίνηση επιβατών από Κρήτη προς Καλαμάτα.
Δυστυχώς, όμως και φέτος, το δρομολόγιο από Καλαμάτα δεν βολεύει ιδιαίτερα όσους θέλουν να ταξιδέψουν για Κρήτη, καθώς αναχωρεί από το λιμάνι μας μεσάνυχτα Σαββάτου και μόνο μια φορά τη εβδομάδα.
Της Βίκυς Βετουλάκη