«Λουκέτο» στα ΕΛΤΑ μέχρι νεωτέρας από προχθές στους Γαργαλιάνους


Άνευ ουσίας αποδεικνύεται πως ήταν οι διαβεβαιώσεις που έδινε η διοίκηση των ΕΛΤΑ και τις οποίες μετέφερε στους κατοίκους ευρύτερης περιοχής των Γαργαλιάνων η Δημοτική Αρχή Τριφυλίας, για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του καταστήματος των Γαργαλιάνων, αφού από προχθές μπήκε «λουκέτο»! Κενή, δε, περιεχομένου θεωρείται η σχετική με το πολύ σοβαρό ζήτημα επιστολή του διευθυντή Κεντρικής Υπηρεσίας Διεύθυνσης Δικτύου Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών, Νίκου Κόγια, την οποία ανέγνωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας, ενημερώνοντας (και καθησυχάζοντας) δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους και τοπικούς φορείς και πολίτες, ο πρόεδρος του Σώματος, Γιάννης Καλκαβούρας.
Σε αυτή την επιστολή, μεταξύ άλλων, αναφερόταν: «Σε ό,τι αφορά το Ταχυδρομικό Κατάστημα Γαργαλιάνων, δεν έχει ληφθεί απόφαση για αναστολή λειτουργίας του, ενώ η ταχυδρομική εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής παρέχεται κανονικά από έναν ταχυδρομικό υπάλληλο. Πρόσφατα, μετά τη συνταξιοδότηση του υπαλλήλου που υπηρετούσε στο εν λόγω κατάστημα, αναπληρώσαμε άμεσα το κενό με την τοποθέτηση νέου υπαλλήλου. Επιπλέον, στην περιοχή λειτουργεί Ταχυδρομικό Πρακτορείο Γ2 τάξης, το οποίο εκτελεί μόνο το έργο της διανομής των ταχυδρομικών αντικειμένων. Τέλος, σας διαβεβαιώνουμε ότι πρωταρχικός στόχος των  ΕΛΤΑ, ως φορέας παροχής καθολικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, είναι να διασφαλίζει πάντοτε την ποιοτική ταχυδρομική εξυπηρέτηση σε όλους τους κατοίκους της περιοχής…». Ωστόσο, αποδεικνύεται πως η εξέλιξη των πραγμάτων σχετικά με τη λειτουργία του καταστήματος των ΕΛΤΑ Γαργαλιάνων επαληθεύει και επιβεβαιώνει τους φόβους και τις ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής, καθώς και όσα, κατ’ επανάληψη σε ρεπορτάζ του «Θ» επισημαίναμε, αναδεικνύοντας το θέμα. Ότι, δηλαδή, εδώ και μήνες η διοίκηση των ΕΛΤΑ και οι αρμόδιες υπηρεσίες της, ενώ γνώριζαν για τη συνταξιοδότηση του ενός και μοναδικού υπαλλήλου του καταστήματος, δε μερίμνησαν, δεν πήραν αποφάσεις, όχι ευκαιριακές και συγκυριακές αλλά ουσιαστικές, και δεν έστειλαν υπάλληλο για την αντικατάστασή του, όχι όμως για ένα μήνα και μετά να πράττουν το ίδιο με άλλον υπάλληλο και να ανακυκλώνεται η «μη λύση», ως όφειλαν, πολύ πριν φτάσει η μέρα της συνταξιοδότησης και της άδειας συνταξιοδότησης.
Αντίθετα, πήραν, εδώ και ένα χρόνο, όλες τις αποφάσεις και έκαναν όλες τις διαδικασίες που απαιτούνταν για την ίδρυση και λειτουργία Ταχυδρομικού Πρακτορείου Γ2 Τάξης στους Γαργαλιάνους!
Όπως έχουμε αναφέρει στο «Θ», το κατάστημα των ΕΛΤΑ Γαργαλιάνων είναι ενταγμένο στο αυτοματοποιημένο σύστημα, το σύστημα ΕΡΜΗΣ, και εισπράττει ποσά από πολίτες για την πληρωμή της εφορίας τους, του ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ), του ΙΚΑ, για Εργόσημα κ.ά. Επίσης, σε αυτό γίνονται συναλλαγές και εξυπηρετήσεις της Eurobank, που δε γίνονται από Ταχυδρομικά Πρακτορεία!
Το γεγονός αυτό είναι που προκάλεσε – το προηγούμενο διάστημα – και προκαλεί ξανά αναστάτωση και αντιδράσεις τις τελευταίες μέρες καθώς με το «λουκέτο» προκαλούνται τεράστια προβλήματα στις συναλλαγές των κατοίκων, οι οποίοι πλέον θα πρέπει να μετακινούνται πολλά χιλιόμετρα εκτός Γαργαλιάνων, με κόστος και σε χρήμα και σε χρόνο! 
Χθες, μάλιστα, όπως μάθαμε, δεν κατέστη δυνατό ούτε η αλληλογραφία να παραδοθεί στο κατάστημα, κάτι που έγινε προχθές, όταν και ο υπάλληλος που συνταξιοδοτείται άνοιξε το κατάστημα, αφού δεν υπάρχει υπάλληλος να κάνει την παραλαβή της αλληλογραφίας και να φέρει σε πέρας την όλη διαδικασία. Από προχθές που το κατάστημα παραμένει «κλειστό», στους Γαργαλιάνους, κάτοικοι και εκπρόσωποι τοπικών φορέων και συλλόγων, κάνουν λόγο για εμπαιγμό και βάλλουν κατά της διοίκησης των ΕΛΤΑ, αφήνοντας παράλληλα αιχμές σε βάρος και της Δημοτικής Αρχής, η οποία – λένε – αντί να ζητήσει τη λήψη ουσιαστικών αποφάσεων και την υλοποίηση συγκεκριμένων πράξεων από τη διοίκηση για έγκαιρη αντικατάσταση του υπαλλήλου που επρόκειτο να συνταξιοδοτηθεί, αρκούνταν στα λόγια της διοίκησης και στην επιστολή του διευθυντή Κεντρικής Υπηρεσία Διεύθυνσης Δικτύου Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών.
Τονίζεται, δε, ότι η άρση του «λουκέτου» και το πρόβλημα λειτουργίας του καταστήματος των ΕΛΤΑ Γαργαλιάνων δε λύνεται με ημίμετρα μετακίνησης κάποιου υπαλλήλου από κάποιο γειτονικό κατάστημα, καθιστώντας έτσι «προβληματική» και τη λειτουργία αυτού, όπως έχουμε σημειώσει σε ρεπορτάζ του «Θ», αλλά με την ενίσχυση με το αναγκαίο και απαιτούμενο προσωπικό από κατάστημα ή καταστήματα που έχουν ικανό αριθμό υπαλλήλων, αφού προσλήψεις μόνιμου προσωπικού δε γίνονται.
Οι δυσάρεστες εξελίξεις που απεύχονταν να σημειωθούν – και οι οποίες είναι απόρροια της αδράνειας, αν όχι και «μεθόδευσης» των προηγούμενων μηνών- βρίσκονται ήδη από προχθές μπροστά τους και οι ελπίδες όλων, στην ευρύτερη περιοχή των Γαργαλιάνων, είναι στραμμένες στα τοπικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και των ΑΝ.ΕΛ. και τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος στη Μεσσηνία, με πολιτικές παρεμβάσεις των οποίων στη διοίκηση των ΕΛΤΑ εκτιμάται ότι μπορούν να ληφθούν αποφάσεις για τη στελέχωση του καταστήματος των ΕΛΤΑ Γαργαλιάνων, προς αποτροπή του οριστικού «λουκέτου»! 

Του  Ηλία Γιαννόπουλου