Κατόπιν εορτής το Περιφερειακό συζήτησε για το Καλαμάτα – Θεσσαλονίκη


Και “ανησυχούμε” για την καλοκαιρινή σύμβαση, που έχει …ανανεωθεί!

Μπορεί να έχει περάσει ένας και πλέον μήνας από τότε που ο υπουργός Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης, χαρακτήρισε ρουσφέτι την αεροπορική σύνδεση Καλαμάτας – Θεσσαλονίκης, μπερδεύοντάς τη με τις επιδοτούμενες γραμμές, και το θέμα να έχει λήξει, αλλά το Περιφερειακό Συμβούλιο αποφάσισε να το συζητήσει μόλις προχθές.
Έτσι, το Σώμα έλαβε απόφαση, όπως μετέφερε χθες η περιφερειακή σύμβουλος Αντωνία Μπούζα, να μην επιτρέψει την κατάργησή της, κάτι που μετά την άστοχη δήλωση του υπουργού ποτέ δεν τέθηκε. Φάνηκε, όμως, «αδιάβαστη» κι αυτή, καθώς έδειξε να μη γνωρίζει ότι η σύμβαση έχει ανανεωθεί και τα δρομολόγια θα εκτελούνται και την επόμενη περίοδο.

Κατόπιν εορτής
Μετά την τότε δήλωση του υπουργού Υποδομών, διευκρινίσθηκε και παραδέχθηκε και ο ίδιος ο κ. Σπίρτζης, ότι δεν τίθεται κανένας λόγος το δρομολόγιο Καλαμάτα – Θεσσαλονίκη να βγει από τις άγονες γραμμές, καθώς δεν επιδοτείται και δεν επιβαρύνει τον προϋπολογισμό.
Το θέμα είχε τεθεί και σε προηγούμενες συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου, όμως δεν είχε συζητηθεί και, τελικά, συζητήθηκε στη συνεδρίαση της Δευτέρας.
Μάλιστα, μεταφέροντας την απόφαση, η κα Μπούζα είπε χθες ότι η πληρότητα του δρομολογίου είναι ικανοποιητική και εξυπηρετεί αρκετό κόσμο, καθώς καλύπτει μια μεγάλη και ασύμφορη απόσταση, με αποτέλεσμα τα στατιστικά να είναι θετικά και η πορεία του ανοδική.

Αδιάβαστη…
Η κα Μπούζα σημείωσε ότι το θέμα αυτό προβλημάτισε την Περιφέρεια μετά τις άστοχες, όπως τις χαρακτήρισε, δηλώσεις του υπουργού κ. Σπίρτζη: «Ομόφωνα σχεδόν το Περιφερειακό Συμβούλιο, πλην της παράταξης του ΚΚΕ, αποφασίσαμε να μην επιτρέψουμε τη διακοπή αυτής της αεροπορικής σύνδεσης, καθώς είναι πολύ σημαντική για την περιοχή μας, ενισχύει τις μετακινήσεις και τον τουρισμό μας. Ίσως να θεωρήθηκε ότι τώρα έχει παρέλθει το ζήτημα, αλλά θεωρώ ότι από τη στιγμή που ακούσθηκε τέτοιο πράγμα και προκαλείται ανησυχία, είχαμε υποχρέωση να το συζητήσουμε στο Περιφερειακό Συμβούλιο. 31 Μαρτίου λήγουν οι συμβάσεις, να δούμε τι θα γίνει, γιατί δεν έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους. Ένας τόπος χρειάζεται σταθερότητα σε αυτά τα ζητήματα, και αν υπάρχει ασάφεια σε ζητήματα όπως τα συγκοινωνιακά, επηρεάζει το τουριστικό ρεύμα. Το θέμα το παρακολουθεί προσωπικά ο περιφερειάρχης».
Ωστόσο, η εντεταλμένη σύμβουλος για θέματα τουρισμού «πιάστηκε αδιάβαστη», καθώς είπε ότι στις 31 Μαρτίου λήγουν οι συγκεκριμένες συμβάσεις και πρέπει να υπάρχει εγρήγορση για το αν θα συνεχισθεί ή όχι η γραμμή, τη στιγμή που η αεροπορική εταιρεία που εκτελεί το δρομολόγιο, η Astra Airlines από τις 25 Φεβρουαρίου έχει ανακοινώσει επίσημα το εαρινό – καλοκαιρινό της πτητικό πρόγραμμα, το οποίο από 27 Μαρτίου – 29 Οκτωβρίου περιλαμβάνει τρία δρομολόγια εβδομαδιαίως για τη σύνδεση της Καλαμάτας με την Θεσσαλονίκη!

Της Βίκυς Βετουλάκη