Από το σούσι στο… γαύρο και τη σαρδέλα


Η οικογενειακή επιχείρηση του Γιώργου Τεριζάκη, με έδρα τη Μαραθόπολη, η οποία προμηθεύει με φρέσκα ψάρια και θαλασσινά επιχειρήσεις και καταστήματα, έχει παρουσιαστεί επανειλημμένως από τις σελίδες του «Θάρρους».
Το περασμένο Σάββατο, η εφημερίδα «Αγορά» είχε ένα ολοσέλιδο αφιέρωμα στη μεσσηνιακή επιχείρηση και στον 47χρονο Γιώργο Τεριζάκη, επιχειρηματία πλέον και πρώην ψαρά που έχει φάει τις ελληνικές θάλασσες με το… κουτάλι. Μιλώντας στην εφημερίδα για τα σχέδιά του σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι το στοίχημα που έχει βάλει και θα κερδίσει, είναι ένα: να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές και να κάνει γνωστή τη γεύση του ελληνικού γαύρου και της σαρδέλας σε όλο τον κόσμο.
Όπως συνηθίζει να λέει, «όλοι γνωρίζουν το ιαπωνικό σούσι. Ήλθε η ώρα να μάθουν τον γαύρο και τη σαρδέλα».
Ήδη οι πρώτες αναγνωριστικές κινήσεις από Ασία, Αμερική και Ευρώπη έχουν γίνει. Εμείς ευχόμαστε να ριζώσουν…
Α.Π.