Τα θέματα των μαθηματικών της γενικής παιδείας ήταν από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών .
Είναι μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα αντίστοιχα περσινά , απαιτούν περισσότερο χρόνο και απαιτούν συνδυασμό γνώσεων πολλών κεφαλαίων .
Στο δεύτερο και τέταρτο θέμα απαιτείται καλή εμπέδωση των εννοιών και συνδυασμός αυτών .
Το γεγονός της δυσκολίας των Μαθηματικών είναι αποδεκτό με την προϋπόθεση ότι και τα άλλα μαθήματα επιλογής γενικής παιδείας θα έχουν αντίστοιχο βαθμό δυσκολίας. Αυτό απαιτείται γιατί διαφορετικά θα επηρεάσει τις βάσεις στα τμήματα και τις σχολές που συνδέονται με αυτά.
Όμως για παράδειγμα στη Βιολογία τα θέματα ήταν εύκολα και δεν αναμένεται να δυσκόλεψαν τους υποψήφιους.
Το τελευταίο δημιουργεί σαφώς άνιση μεταχείριση μεταξύ υποψηφίων των δύο μαθημάτων και δημιουργεί πολλά ερωτηματικά που χρειάζονται τεκμηριωμένες απαντήσεις από τους υπευθύνους των εξετάσεων καθώς και διορθωτικές κινήσεις από το αρμόδιο υπουργείο .
Επίσης αποτρέπει τους μαθητές από το να επιλέγουν το μάθημα μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής , που είναι απαραίτητο για όλες σχεδόν τις σχολές και για τα μεταπτυχιακά προγράμματα.