Προβλήματα και διαμαρτυρίες πολιτών σημειώθηκαν χθες στο Κατάστημα της ΔΕΗ στα Φιλιατρά σχετικά με το Ταμείο, στο οποίο και δεν μπορούσαν να εξοφληθούν λογαριασμοί. Το ίδιο, δε, θα γίνει – προφανώς – και την Πέμπτη, καθώς ο αρμόδιος υπάλληλος απουσιάζει για υπηρεσιακούς λόγους.
Βεβαίως, στην πρόκληση των προβλημάτων, τα οποία με τη σειρά τους προκαλούν εύλογες διαμαρτυρίες και δίκαιη αγανάκτηση των πολιτών, δε φταίνε οι υπάλληλοι, αλλά, όπως έλεγαν χθες κάτοικοι των Φιλιατρών έξω από το Κατάστημα της ΔΕΗ, «φταίει η Διοίκηση που δεν παίρνει ή δε στέλνει έναν, έστω, υπάλληλο να γίνεται η δουλειά και να εξυπηρετούνται οι πελάτες».
Σημειώνεται πως για περισσότερο από ενάμιση χρόνο το Ταμείο λειτουργεί εκ περιτροπής δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Πέμπτη), με δύο τακτικούς υπαλλήλους του Καταστήματος, οι οποίοι καταβάλλουν άοκνες προσπάθειες για να καλύπτουν τις ανάγκες για πληρωμές της περιοχής και να εξυπηρετούν όσο το δυνατό ταχύτερα τους πελάτες της ΔΕΗ. Η, δε, εξυπηρέτηση των πελατών για όλα τα εμπορικά θέματα γίνεται σε καθημερινή βάση.
Είναι γεγονός, πάντως, πως υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες που δημιουργούν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος, όπως – βασικότερος όλων – η έλλειψη του απαιτούμενου προσωπικού και η επιβάρυνση με πρόσθετες δραστηριότητες. Εξ αυτού οι δύο υπάλληλοι καλούνται να διαχειριστούν πολύ μεγαλύτερο όγκο θεμάτων ιδιαίτερης πολυπλοκότητας, που απαιτούν και πολύ μεγαλύτερο χρόνο διεκπεραίωσης.
Την ίδια ώρα, οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό δεν καλύπτονται με ημίμετρα προσλήψεων για λίγους μήνες. Απαιτείται είτε ενίσχυση με προσλήψεις και τοποθετήσεις μόνιμου προσωπικού είτε με μετακινήσεις μόνιμου προσωπικού από άλλα καταστήματα.
Επιπρόσθετα, οι κάτοικοι των Φιλιατρών, βλέποντας πως η Διοίκηση της ΔΕΗ δεν ενισχύει το κατάστημα με προσωπικό και ακούγοντας πως «κλείνουν» διάφορα καταστήματα ανά την Ελλάδα, φοβούνται μήπως έρθει και η σειρά αυτού στην πόλη τους.
του Ηλία Γιαννόπουλου