Οι οφειλέτες αδιαφόρησαν για τη ρύθμιση της ΔΕΥΑΚ


Πολύ μικρό ήταν το ενδιαφέρον που έδειξαν οι οφειλέτες της ΔΕΥΑΚ οι οποίοι έπρεπε να προσέλθουν και να ρυθμίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους τόσο για την ύδρευση όσο για την αποχέτευση. Συνεπέστεροι, σύμφωνα με το διευθυντή της Επιχείρησης Παν. Περιβολάρη, φάνηκαν αυτοί που είχαν εκκρεμότητες με τέλη και άλλους λογαριασμούς αποχέτευσης, ενώ, αντίθετα, «γύρισαν την πλάτη» στην προσπάθεια  ρύθμισης των οφειλών αυτοί με απλήρωτους λογαριασμούς ύδρευσης.
Είναι, άλλωστε, χαρακτηριστικό το γεγονός ότι υπάρχουν περί τους 200 οφειλέτες οι οποίοι έχουν εκκρεμότητες άνω των 1.000 ευρώ, καθώς και 2.500 οφειλέτες με εκκρεμότητες από 241 ευρώ και άνω το τελευταίο έτος.
Από όλους αυτούς, έως χθες το πρωί, καθώς έληγε η σχετική προθεσμία υποβολής αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση, είχαν προσέλθει οκτώ άτομα για λογαριασμούς σχετικά με την αποχέτευση και 21 άτομα για λογαριασμούς σχετικά με την ύδρευση.
Ο κ. Περιβολάρης παρατήρησε πως υπάρχει η εξήγηση ότι δεν τίθενται προσαυξήσεις στις οφειλές που αφορούν στο νερό και πρόσθεσε ότι συγκριτικά με άλλες ΔΕΥΑ ανά την Ελλάδα, οι καταναλωτές της ΔΕΥΑ Καλαμάτας είναι συνεπέστεροι στις οφειλές τους. Ακόμη πιο συνεπείς αναδεικνύονται οι συνταξιούχοι, οι οποίοι σπεύδουν να πληρώσουν αμέσως με την καταβολή της σύνταξής τους.
Χ.Χ.