«Στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, στις 13/10/2014, υπάρχει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα της Χ. Τζαναβάρα με τίτλο “Ιδιωτικοποίηση με τις τσέπες των επιβατών…”», αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου ο βουλευτής Θ. Πετράκος και συνεχίζει:
«Το αποκαλυπτικό δημοσίευμα αναφέρει: “Περιφερειακό σπατόσημο” προβλέπουν τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ για τη δήθεν ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Έγκυρη πηγή ανέφερε στην “Εφ.Συν.” ότι με βάση τα… ψιλά γράμματα της διακήρυξης του διαγωνισμού θα επιβάλλεται “κεφαλικός φόρος” 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για τα πέντε χρόνια που προβλέπεται η περίοδος κατασκευής, ο οποίος στη συνέχεια θα μονιμοποιηθεί και θα αυξηθεί στα 20 ευρώ”.
Το αποκαλυπτικό αυτό δημοσίευμα επιβεβαιώνει, δυστυχώς, πλήρως όσα είχα τονίσει και στην δήλωσή μου στις 29/03/2013, στην οποία, μεταξύ άλλων, τόνιζα ότι “η πώληση του αεροδρόμιου της Καλαμάτας, όπως και των άλλων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην περιφέρεια, διότι ο επενδυτής, αποσκοπώντας στη γρήγορη απόσβεση και κέρδη, θα αυξήσει τους φόρους των αεροδρομίων, με συνέπεια την αύξηση της τιμής των αεροπορικών εισιτηρίων και τη μείωση ταυτόχρονα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό”.
Αλλά και στις 13/10/2013, σε κοινή δήλωση με την υπεύθυνη του Τομέα Μεταφορών και Υποδομών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Ευγενία Ουζουνίδου, αναφέραμε, μεταξύ άλλων, ότι “ολόκληρος ο αεροπορικός χώρος μετατρέπεται σε ‘ενδοχώρα’ των γερμανικών συμφερόντων. Η οικονομική εκμετάλλευση και τα προβλεπόμενα κέρδη, κυρίως στον τουριστικό τομέα παραδίδονται εξ ολοκλήρου στην καθετοποιημένη δομή που θα ελέγχουν γερμανικές και άλλες επιχειρήσεις”.
Η αποκάλυψη αυτή επιβεβαιώνει ότι η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας θα έχει ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειες στο δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα του τουρισμού της Μεσσηνίας, αφού με την επιβολή του κεφαλικού φόρου των 14,5 ευρώ ανά επιβάτη αρχικά και 20 ευρώ στη συνέχεια, θα αυξηθεί το κόστος των αεροπορικών αφίξεων και αναχωρήσεων.
Καλώ όλους τους φορείς, τους δημάρχους και όλους τους αυτοδιοικητικούς παράγοντες της Μεσσηνίας, ανεξάρτητα από τις ιδεολογικές και πολιτικές απόψεις του καθενός, να συγκροτήσουμε ένα παμμεσσηνιακό μέτωπο ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας και όλων των περιφερειακών αεροδρομίων, διότι αυτή θα δώσει καίριο πλήγμα στην τουριστική ανάπτυξη του νομού μας και αντί για την ιδιωτικοποίηση, να απαιτήσουμε να γίνουν, επιτέλους, πράξη όλα τα αναγκαία έργα αναβάθμισης του αεροδρομίου Καλαμάτας».